Tu faci aceste greseli de branding personal?

Orice proiect are sanse mari de reusita daca faci 2 lucruri: Daca iti faci un plan si folosesti mai multe instrumente de comunicare siDaca vei comunica cu pasiune si suflet si le vei transmite oamenilor din energia si bucuria ta. Astfel, rolul tau este unul cheie. Ma bucur ca te-ai hotarat sa faci primii pasi catre ceea ce poti deveni tu, ca brand autentic si aliniat cu cine esti, cu adevarat, in interior. Eu am convingerea ca, in 2020,...
Continua sa citesti
2
  106 Vizualizari
  0 Comentarii

BRANDUL PERSONAL si Influencerii

Ce sunt influencerii si cum poti include colaborarea cu ei in strategia ta? Cum definesti termenul de "influencer"? Influencer-ul este persoana a carei prezenta in mediul online are un impact semnificativ asupra unei anumite nise de public si influenteaza alegerile comunitatii care-l urmareste, prin continutul pe care il creeaza si posteaza in Social Media. De obicei, influenta acestui "evanghelist" nu este limitata la o singura retea s...
Continua sa citesti
3
  193 Vizualizari
  0 Comentarii

Teama de expunere in branding personal

Un ingredient cheie ce sta la baza oricarui brand personal durabil este AUTENTICITATEA. Este un cuvant mare, dar este ingredientul fara de care orice brand, oricat de bine promovat ar fi, nu are cum sa reziste pe termen lung. Pentru a fi autentic in comunicare, este nevoie de vulnerabilitate. Este nevoie sa te lasi vazut fix asa cum esti. Chiar daca asta se simte uneori extrem de sensibil si greu de dus. Branding-ul personal este un exe...
Continua sa citesti
3
  1481 Vizualizari
  0 Comentarii

Schimbare sau adaptare? Ce vor consumatorii romani in vreme de criza si cum pot sa raspunda antreprenorii

Sloganul acestor zile "Salveaza viata - Pastreaza distanta" a oferit consumatorilor romani ocazia, de altfel putin dorita, de a-si regandi anumite obiceiuri de consum. S-a dovedit ca distantarea fizica si sociala poate sa produca o stimulare a imaginatiei, dar nu tocmai pozitiva, iar un anumit grad de incertitudine poate sa afecteze starea emotionala in general. Sub acest aspect si comportamentul consumatorilor romani s-a modificat, in ...
Continua sa citesti
1
  393 Vizualizari
  0 Comentarii

Re-adaptare, re-inventare, re-orientare

La mai bine de o luna de cand am intrat intr-o perioada de criza, este necesar sa punem un punct apasat trecutului apropiat si sa ne asumam noua conjunctura. Re-adaptare, re-inventare, re-orientare sunt cuvintele de ordine pentru urmatoarele luni.​ Va propun sa nu consideram notiunile de mai sus drept un simplu joc de cuvinte. Realitatea ultimei luni ne-a aratat ca dupa ce ne-am adaptat, inventat si orientat intr-un anumit domeniu de bu...
Continua sa citesti
1
  434 Vizualizari
  0 Comentarii

Ce trebuie sa stii inainte de a intra intr-un proces de branding personal

Crezi in tine si in visul tau de a-ti creste propriile idei de afaceri, ti-ai definit profilul viitorului business, ai chiar si ceva mijloace financiare necesare oricarui inceput, oportunitatile par sa defileze prin viata ta... si totusi, de unde ar trebui sa incepi, care ar fi primul pas concret? Dar urmatorul? Iata cateva sugestii privind succesiunea acestora. Primul pas: Sa ceri sfatul unui specialist pe probleme de branding personal...
Continua sa citesti
2
  407 Vizualizari
  0 Comentarii

Buget de promovare sau ganduri despre viitor

Facebook-ul a distribuit un desen stilizat, tip Yin si Yang care ma anunta ca intotdeauna "exista o veste buna și o veste rea". Vestea buna este ca "nimic rau nu dureaza vesnic", iar vestea rea, "ca nimic bun nu dureaza vesnic". Va suna cunoscut? Antreprenoriatul iti da, adesea, senzatia ca te afli pe nisipuri miscatoare, ceea ce te face, in mod paradoxal, sa vrei sa te intorci si eviti sa privesti viitorul. Acum, dupa ce este clar ce a...
Continua sa citesti
3
  504 Vizualizari
  0 Comentarii

Comunicarea in era COVIDului

"La vremuri neobisnuite, masuri neobisnuite!" asa as incepe aceste randuri. COVID-19 ne va transforma pe toti, a si facut-o, dar inca nu s-au ales apele, la nivelul nostru, al reactiilor umane. Avem tendinta de a pune la indoiala si de a lua in deradere orice regula care ne scoate din zona de confort. Comentam defavorabil orice decizie oficiala, numai pentru a avea iluzia ca "am comentat". Aruncam in derizoriu orice notiune. Acum, mai m...
Continua sa citesti
1
  381 Vizualizari
  0 Comentarii

Brand personal - Despre viitorul brandingului personal în 2020

Cum totul are un început și noțiunea de "brand personal" a prins contur în lumea marketingului digital începând cu anul 2015. A fost un moment când lumea virtuală a înțeles că profesioniștii din orice domeniu au dreptul și trebuie să-și contureze profilul personal, înainte de a trece la promovarea unui brand de produse sau servicii, de orice tip. Mai mult ca oricând, profesioniștii sau specialiștii au început să-și promoveze imaginea de...
Continua sa citesti
4
  471 Vizualizari
  0 Comentarii

5 pași care îți pot propulsa afacerea în 2020

Fie că deții o afacere mică sau o companie mare, trebuie să intri în noul an cu un plan solid și o strategie puternică pentru a obține rezultatele dorite. În mod obișnuit, majoritatea afacerilor se confruntă cu numeroase provocări. Una dintre acestea este nevoia de a urmări activ inovațiile din domeniu pe care trebuie să le aplice pentru a obține creșteri semnificative în afacere și pentru a-și crește baza de clienți. Dacă îți dorești c...
Continua sa citesti
3
  516 Vizualizari
  0 Comentarii

Cum ar trebui sa comunice companiile, in functie de business-ul lor

Publicitatea a evoluat foarte mult in ultimii 50 de ani, iar concurenta a devenit apriga. Astazi suntem supusi la aproximativ 6000 de reclame/zi. In acest context devine o provocare sa gasesti canalele potrivite pentru a-ti distribui mesajul. In special firmele mici se confrunta cu aceasta problema, iar de cele mai multe ori este vitala, poata hotari succesul sau esecului business-ului. Poti sa ai cel mai bun produs sau cel mai bun serv...
Continua sa citesti
8
  791 Vizualizari
  0 Comentarii