Cum ar trebui sa comunice companiile, in functie de business-ul lor

Publicitatea a evoluat foarte mult in ultimii 50 de ani, iar concurenta a devenit apriga. Astazi suntem supusi la aproximativ 6000 de reclame/zi. In acest context devine o provocare sa gasesti canalele potrivite pentru a-ti distribui mesajul. In special firmele mici se confrunta cu aceasta problema, iar de cele mai multe ori este vitala, poata hotari succesul sau esecului business-ului. Poti sa ai cel mai bun produs sau cel mai bun serv...
Continua sa citesti
4
  138 Vizualizari
  0 Comentarii

De la angajat la antreprenor

Cu siguranta este pe lista de dorinte a multor persoane, mai ales a celor care au inceput sa munceasca de la varste fragede si care au devenit independenti inainte de finalizarea facultatii. Este oare o dorinta realizabila in contextul economic, fiscal si politic din Romania? ​ Strainii care ne viziteaza sau romanii plecati de peste 20 de ani din tara simt un mare potential de dezvoltare si vad multe oportunitati si chiar compara "gradu...
Continua sa citesti
3
  114 Vizualizari
  0 Comentarii

Pentru a va oferi cea mai buna experienta online acest site utilizeaza cookie-uri.

Prin utilizarea site-ului nostru, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.

Despre Cookie Sunt de acord