Strategii utile în medierea conflictelor din companii

Oricât de prietenos și de funcțional ar fi climatul organizațional în cadrul unei companii, inevitabil, între membrii acesteia pot interveni conflicte în orice clipă. Suntem oameni, iar conflictul face parte din viețile noastre. Conflictele pot apărea atât între colegii din același departament, cât și între colegi din departamente diferite. Ele se pot produce deopotrivă între persoane care se situează pe aceeași linie ierarhică și între...
Continua sa citesti
2
  97 Vizualizari
  0 Comentarii

4 lucruri esențiale pe care orice angajator trebuie să le știe despre recruiteri și rolul lor în companie

În cei peste zece ani de experiență în recrutare de personal pentru organizații din diverse domenii de activitate, am constatat că există o reală diferență de imagine între cei care investesc într-un recruiter profesionist și cei care consideră că selecția CV-urilor și a candidaților pentru posturile vacante pe care le scot pe piață este o treabă atât de simplă, încât nu merită să dai prea mare importanță persoanei care se ocupă de asta...
Continua sa citesti
0
  76 Vizualizari
  0 Comentarii
Cron Job Starts