Autorizarea oricarei modificari aparute in contractul de munca, daca are atat semnatura salariatului, cat si a angajatorului, reprezinta Actul Aditional la Contractul de Individual Munca.
Dupa semnare si inregistrare Actul Aditional devine parte integranta din contractul de munca. El se va anexa si documentelor contabile din firma.
Trebuie sa se faca o distinctie clara intre Actul Aditional si Anexa la Contractul Individual de Munca.
Actul Aditional se incheie cu acordul celor doua parti, in cazul in care se modifica o prevedere din contractul individual de munca.
Anexa aduce completari la Contractul Individual de Munca, dar clauzele contractuale initiale raman neschimbate.
Este necesara semnarea unui Act Aditional in urmatoarele situatii:
Forma Actului Aditional variaza, ca si in cazul Contractului Individual de Munca, in functie de nevoile afacerii.
Potrivit Codului Muncii, incheierea Actului Aditional trebuie sa aiba loc anterior producerii modificarii, cu exceptia situatiilor in care o asemenea modificare este prevazuta in mod expres de lege sau in contractul colectiv de munca aplicabil.
In contractele individuale de munca ale angajatilor pot aparea multiple modificari care trebuie evidentiate prin incheirea unor astfel de Acte Aditionale, iar acestea vor fi atasate in Registrul de Evidenta a Salariatilor in vederea pastrarii unei evidente clare a angajatilor.
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.site4all.ro/
Pentru a va oferi cea mai buna experienta online acest site utilizeaza cookie-uri.
Prin utilizarea site-ului nostru, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.
Despre Cookie Sunt de acord