Instruirea SSM si PSI a angajaților pentru a recunoaște și a răspunde pericolelor

training, Instruirea SSM si PSI a angajaților Instruirea SSM si PSI a angajaților

Angajații oricarei companii trebuie sa participe la instruirea SSM si PSI si să răspundă în mod adecvat fiecărui scenariu aplicabil locului lor de muncă, ceea ce ar putea însemna pregătirea fiecăruia nu numai pentru evacuare, ci și pentru a se adapta oricarui scenariu de urgenta.

Planurile de acțiune în caz de urgență și prevenirea incendiilor, stabilesc masuri pentru a răspunde la situațiile de urgență la locul de muncă, dar fără instruire, nu se poate aștepta ca angajații să știe ce este scris în aceste planuri, la ce pericole ar putea să le facă față sau cum să răspundă situațiilor de urgență.

În caz de urgență, poate fi dificil să se prevadă modul în care angajații vor reacționa. Instruirea contribuie la sporirea previzibilității, oferind angajaților informațiile necesare pentru a lua decizii mai bune și pentru a reacționa rapid la situații de urgență. Cu cât sunt mai bine instruiți angajații pentru situatiile de urgenta, cu atât sunt mai bune șansele pentru un rezultat sigur.

Riscurile la locul de muncă

Incendiile sunt un exemplu de pericol potențial la locul de muncă pe care toate instituțiile trebuie să-l planifice și pentru care trebuie să le ofere instruirea angajatilor. Deoarece majoritatea școlilor primare și secundare au exerciții de incendiu, până când oamenii intră în forța de muncă, ei pot asocia deja ascultarea unei alarme cu evacuarea clădirii in caz de incendiu. Cu toate acestea, angajatii mai trebuie să fie instruiți cum să se evacueze in cel mai scurt timp, unde să meargă după ce au ieșit din clădire și cui si ce să-i raporteze.

Trebuie, de asemenea, să se pregătească instalații pentru situații de urgență medicale și, dacă se ocupă de produse chimice, cum să răspundă la deversări. Unele instalații pot prezenta alte pericole, cum ar fi gazele explozive sau toxice, care necesită pregătiri și proceduri mai avansate.

Este posibil să fie necesară abordarea unor pericole suplimentare, cum ar fi pregătirea pentru tornade, uragane sau alte tulburări meteorologice naturale. Din nefericire, ei trebuie, de asemenea, să fie instruiti cum să se ocupe de situații care implică violență la locul de muncă sau evenimente teroriste, deoarece aceasta este și o necesitate. Trebuie să existe planuri și angajații să fie pregătiți să răspundă în mod corespunzător fiecărui scenariu aplicabil locului lor de muncă, ceea ce ar putea însemna pregătirea fiecăruia nu doar pentru a evacua, ci și pentru a se adapta.

Alarme și alerte

Alarmele vizuale și auditive sunt concepute intenționat pentru a atrage atenția. Acestea pot alerta angajații de producție ai unei linii de procesare care va începe să se miște. Ele pot avertiza pietonii că un stivuitor se întoarce sau intră într-o intersecție. Pot să anunte pe toată lumea din zonă că cineva tocmai a intrat în ușa din spate.

Angajații trebuie să fie instruiti să identifice diferitele sunete și lumini care sunt folosite ca avertismente pentru situatii de urgenta. Dacă se folosesc mai multe tipuri de alarme și semnale, fiecare angajat trebuie să fie instrut suficient de diferit încât să nu confunde semnificația acestora. De asemenea, acestea ar trebui să fie si indicate în cazul în care sunt localizate alarmele de tracțiune și de altfel când să le folosiți pentru a alerta pe alții despre o urgență.

În plus față de alarmele tradiționale, multe facilități utilizează acum și metode suplimentare de alertare, cum ar fi mesaje text și semnale sonore care oferă instrucțiuni vocale în cazuri de urgență. Acest lucru este deosebit de util, deoarece acestea pot oferi informații specifice și pot contribui la lipsurile de comunicare. De asemenea, poate accelera viteza evacuărilor, deoarece fără informații suplimentare, unii oameni vor ignora alarmele sau vor ezita evacuarea până când vor vedea sursa pericolului sau vor avea suficiente informații pentru ai motiva părăsirea zonei lor. 

2
Viaţa muncitorilor, în pericol iminent. Angajatori...
Beneficiile contractului cu un serviciu extern de ...

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii la articolele din site! Inregistreaza-te sau daca ai deja un cont Autentifica-te
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care scrie unul!

Pentru a va oferi cea mai buna experienta online acest site utilizeaza cookie-uri.

Prin utilizarea site-ului nostru, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.

Despre Cookie Sunt de acord