Sugestii generale - Securitate Fizica

Analiza de Risc la Securitate Fizica

Desfășurarea unei evaluări pentru prevenirea riscului - evaluarea riscurilor completă și profesională a nevoilor de securitate reprezintă primul pas către un program eficient de securitate.

Deoarece majoritatea infracțiunilor sunt îndreptate către persoane sau birouri care nu dispun de o planificare de securitate prea puțin sau deloc. Revedeți măsurile actuale și posibilele puncte slabe.

O evaluare de risc la securitate fizica cuprinzătoare, ce prevede si ar trebui să ceară:

  • Care este potențialul țintă?
  • Care este atitudinea predominantă față de securitate?
  • Cine este responsabil pentru programul general de securitate?
  • Cum sunt aplicate politicile de securitate?
  • Când a fost elaborat planul actual de pregătire pentru situații de urgență (incluzând incendii, căderi de curent și dezastre)?
  • Ce resurse sunt disponibile la nivel local și cât de rapide sunt timpii de răspuns pentru foc, poliție și ambulanță?
  • Ce fel de sisteme de securitate fizică și controale sunt utilizate în prezent?
  • Resursele, politicile și procedurile de securitate disponibile răspund amenințărilor potențiale?

Luați măsuri de precauție rezonabile - Odată ce evaluarea riscurilor a fost finalizată, urmați-vă cu FPS (sau grupul local de aplicare a legii) pentru a acționa pe baza rezultatelor. De exemplu, publicați numere de telefon și asigurați-vă că toată lumea știe pe cine să contacteze în caz de urgență.

Câteva sugestii generale care vă pot mări siguranța:

  • Instalați sistemele de acces cu cartelă cheie la intrările principale și la alte uși corespunzătoare.
  • Eliberați insigne de control al accesului, cu fotografii recente, tuturor angajaților și contractorilor autorizați.
  • Modernizați sistemele de control perimetral cu interfoane și dispozitive de monitorizare a circuitului închis.
  • Păstrați cheile principale și cheile suplimentare blocate într-un birou de securitate.
  • Dezvoltați comunicarea de criză între personalul cheie și biroul de securitate care implică interfoane, telefoane, alarme de constrângere sau alte comunicări ascunse.
  • Aveți un sistem de comunicații de rezervă, cum ar fi un radio bidirecțional, în caz de defectare a telefonului.
  • Localizați birourile executive în apropierea miezului interior al clădirii pentru a vă asigura o protecție maximă și pentru a evita supravegherea din exterior.
  • Aranjați spațiu de birou astfel încât vizitatorii neascultători pot fi ușor de observat.
  • Personalul trebuie să respecte proceduri stricte de control al accesului, să nu permită excepții.
  • Păstrați documente importante blocate în dulapuri securizate.
  • Păstrați birourile ordonate și ordonate pentru a identifica obiecte ciudate sau persoane neautorizate mai ușor.
  • Goliți recipientele de gunoi deseori.
  • Deschideți pachetele și plicurile mari în birourile executive numai dacă sursa sau expeditorul este identificat pozitiv.
  • Păstrați dulapurile, deschiderile de serviciu, dulapurile telefonice și electrice blocate tot timpul. Protejați echipamentele de comunicații importante și zonele de utilități cu un sistem de alarmă.
  • Evitați scările și alte zone izolate. Încearcă să nu conduci ascensorul singur cu o persoană suspectă.
  • Nu lucrați cu întârziere singur sau pe bază de rutină.
  • Păstrați ușile toaletei accesibile publicului și blocați sistemul de control cheie. Dacă există o blocare combinată, numai personalul de birou ar trebui să deschidă blocarea pentru vizitatori.
Păstrați un fișier informativ executiv - Biroul de securitate trebuie să mențină un fișier de contact de urgență pentru accesul imediat al personalului cheie care conține informații personale care să fie utilizate în caz de urgență. Acest dosar confidențial trebuie să conțină:
  • Adresa de domiciliu și numărul de telefon;
  • Membrii familiei; nume, vârste, descrieri;
  • Programe școlare, adrese, numere de telefon;
  • Relații apropiate în zonă; nume, adresă, numere de telefon;
  • Istoricul medical și numele medicului, adresa, numărul de telefon;
  • Servicii locale de urgență; ambulanță și numere de telefon spital;
  • Orice cuvinte de cod sau parole convenite.
Luați în considerare crearea unor zone securizate în clădire - puteți dori să luați în considerare menținerea unuia sau mai multor "camere sigure" în spațiile de lucru. Această zonă poate servi drept retragere în caz de intruziune sau de alt pericol. Camera trebuie să fie echipată cu:
  • Uși de oțel și sistem de ventilație protejat;
  • Echipament de prim ajutor (trusa de prim ajutor);
  • Echipamente de comunicații telefonice și de rezervă;
  • Extinctoare;
  • Pături de bombe și pereți întăriți;
  • Saci de nisip;
  • Set de instrumente de urgență;
  • Alimente și îmbrăcăminte suplimentare;
  • Baterie mare și baterii;
  • Arme de foc (dacă sunt permise conform politicii stabilite).
0
Evaluare de Risc la Securitate Fizica in Oficiu
Înțelegerea politicilor de securitate fizica la lo...

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii la articolele din site! Inregistreaza-te sau daca ai deja un cont Autentifica-te
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care scrie unul!

Pentru a va oferi cea mai buna experienta online acest site utilizeaza cookie-uri.

Prin utilizarea site-ului nostru, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.

Despre Cookie Sunt de acord