Marketing-ul si social media

De ce se leaga atat de mult social-media de marketing in vremurile noastre? Probabil ca vi se pare greu sa tineti pasul cu toate retelele de socializare: facebook, twitter, google plus, instagram sau pinterest! Sunt mult mai multe retele si tot atat de multe oportunitati de a dezvolta o afacere prin acestea. Este de inteles de acum inainte ca ori de cate ori auzim de aceste cai de comunicare pentru publicul larg trebuie sa ne gandim ca avem oportunitatea sa le folosim ca si canale media, iar daca vom lucra la aceasta strategie intr-un mod corect, rezultatul ar putea aduce un numar extraordinar de potentiali clienti afacerii noastre. Si nu vorbesc doar de clienti din Romania ci si de clienti din afara, straini, sau chiar Diaspora, pentru ca in functie de bussines-ul pe care il conduceti, s-ar putea sa aveti nevoie si de acest target.

Daca sunteti adeptul reclamelor de pe panourile publicitare din intersectii, incercati sa va ganditi ce-ar insemna ca cineva sa se plimbe efectiv cu o reclama similara prin oras, astfel incat tot mai multi sa o vada si nu doar cei care frecventeaza intersectia respectiva? Asta se intampla cu o reclama pe retele de socializare, ea „umbla" si merge din cont in cont fiind vazuta de tot mai multe persoane, iar daca este o reclama gandita corect, s-ar putea ca ea sa devina virala.

Ce-ar insemna asta? Foarte simplu, poate un filmulet despre noile voastre idei sau despre ultimele produse in trend pe piata, uploadat pe Youtube urmat de "share-uirea" lui pe facebook, sau poate chiar un tweet pe Twitter. Deja am folosit reclama mea in 3 medii sociale. In momentul in care ea se va distribui si lumea va interactiona, va avea un impact cu mult mai mare decat cea de pe panoul publicitar din intersectie.

Mai mult decat atat, acest tip de marketing este mult mai ieftin decat cele clasice, aparitii tv sau in reviste, iar daca ati folosi un sfert din bugetul alocat unei aparitii TV pentru marketingul in social-media, ati atinge sau poate chiar depasi acelasi numar de vizualizari ca si in TV.

Un alt aspect important in lupta cu marketingul clasic, este prezenta in online a afacerii, printr-o pagina web, iar daca adaugi cuvintele potrivite in site, atunci vei fi indexat corect de Google si vei avea parte de mai multi clienti. In momentul in care interconectezi un cont de Facebook al afacerii tale cu pagina web, vei intelege ca oamenii receptioneaza mult mai usor o vanzare pe care tu o faci intr-un mediu relaxant in care se simt relaxati, decat o reclama clasica.

Optimizarea pentru motoarele de cautare, sau SEO (search engine optimization), o poate face orice firma ce ofera astfel de servicii, nu are sens sa apelati la propriile cunostinte acumulate cu ajutorul Google pentru a dezvolta acest site, deoarece asta va avea efect negativ direct in campaniile de marketing pe care le faceti.

De cand s-a instalat aceasta revolutie a campaniilor de marketing din social-media au aparut o multime de fime care nu numai ca se vor ocupa de SEO, dar se vor ocupa si de conturile de pe retelele de socializare astfel incat sa nu fiti nevoiti sa alocati timp suplimentar in cazul in care nu va permiteti. Fiind atat de multe sunt si o gramada de oferte pe piata asa ca nu va faceti griji in aceasta privinta, plus ca odata ce ati apelatat aceasta forma de promovare, trebuie sa va asteptati si la rezultate considerabile.

In acest moment, social-media nu mai este o facilitate optionala la care sa va ganditi daca sa o folositi si cand. Cu cat mai repede cu atat mai bine, este esentiala pentru secolul in care traim si cu siguranta ea ofera o oportunitate de a ajunge la clienti noi atat la nivel national cat si international, la costuri extraordinar de mici. Este o optiune pe care cei dinaintea noastra nu au avut-o, iar o companie care ignora existenta a social-media face o greseala enorma si isi limiteaza posibilitatile de castig.

Marketingul in social-media ne ofera posibilitatea de a atinge cu exactitate target-ul in functie propriile criterii, varsta, locatie, preocupari, fata de acea reclama din intersectie care va parea interesanta doar pentru cativa trecatori. In social-media iti alegi direct persoanele care sunt interesate de bussinesul tau.

Exista studii care evidentiaza faptul ca utilizatorii de internet prefera sa petreaca mai mult timp pe site-urile de socializare decat pe orice alt site, asadar, tu de ce nu ai fi prezent langa viitori tai clienti?

Locatie (Harta)

Strada Amurgului 63, Popești-Leordeni 077160, Romania
Evalueaza articolul:
9
Importanta cunoasterii partenerilor de afaceri
De la om de afaceri, la lider!

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Nici un comentariu. Fii primul care trimite unul
Esti deja inregistrat? Autentifica-te aici
Vizitator
Vineri, 18 August 2017

Imagine Captcha

BLOGGERI RECENTI

Ranada Construct
31 postare(postari)
Econograf.ro
28 postare(postari)
West Rent a Car
15 postare(postari)
Adrian Ulmeanu
14 postare(postari)
Seven Colours
13 postare(postari)
Mihai Tomovici
10 postare(postari)
Ignat Maria Agurita
5 postare(postari)
Plastic Top Activ
5 postare(postari)
Attitude Events
4 postare(postari)
Family Road
4 postare(postari)

CELE MAI VOTATE ARTICOLE

Site4All
30 Iunie 2017
Mă gândesc că este posibil să tot primești oferte „miraculoase", care promit să-ți promoveze afacerea în mediul online.Iar apoi, după ce apelezi la respectivele servicii, să îți fi...
Evalueaza:
27
1609 vizualizari
Adrian Ulmeanu
04 August 2016
Cunoașteți oameni care se plâng mereu că nu au timp și nu au bani?Nu este greu să îi recunoașteți: sunt acei oameni care sunt într-o agitație continuă, mereu în alertă, mereu foart...
Evalueaza:
18
21157 vizualizari
Econograf.ro
07 August 2016
Oricine are nevoie de un website poate face o cautare simpla pe Google si gaseste milioane de rezultate, mai exact 6 milioane de rezultate pe care Google le-a considerat relevante ...
Evalueaza:
17
19917 vizualizari
Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.
"Cookie"-urile au rolul de a facilita accesul si livrarea serviciilor folosite de utilizator de internet, precum personalizarea anumitor setari (limba, tara, preturi afisate in moneda nationala).