Te-ai hotărât să-ți construiești un magazin online cu WordPress și WooCommerce, dar nu știi ce temă să folosești? La o simplă căutare cu Google găsești nenumărate teme pentru magazine online cu WordPress – gratuite sau sau premium – cum o alegi pe cea mai potrivită? Urmărește recomandările următoare pentru a afla cum să ai un magazin online de calitate care să ofere o experiență online plăcută și să genereze vânzări.
Tema reprezintă aspectul vizual al site-ului, împreună cu fotografiile folosite. Prin layout, culori, fonturi, navigare, accesibilitate, adaptarea paginilor pentru device-uri mobile, modul în care sunt prezentate fotografiile – prin toate aceste elemente este exprimată online personalitatea brandului și a business-ului.
Chiar dacă te atrage modul cum arată o temă, ține cont de următoarele criterii când o alegi:
Accesarea unui Demo pentru toate paginile (inclusiv cele specifice unui magazin online) este utilă, dar imaginile bine alese de creatorii acestor Demo-uri generează, de obicei, așteptări nerealiste.
Pentru a dezvolta un magazin online cu WordPress, ai la dispoziție 3 opțiuni importante:
În funcție de experiența pe care o ai cu WordPress, de timpul pe care vrei să-l investești și de așteptările pe care le ai de la magazinul tău, poți alege ceea ce ți se potrivește.
1. Tema gratuita
Sunt o mulțime de teme gratuite disponibile în directorul oficial WordPress.org – o sursă sigură pentru asemenea teme. Aici găsești peste 500 de teme compatibile cu WooCommerce, pentru cele mai diverse domenii: fitness, restaurante, flori, haine, încălțăminte, produse animale, auto, produse copii etc.
Avantaje:
Dezavantaje:
Câteva exemple de teme gratuite care pot fi descărcate din directorul WordPress.org, o sursă sigură pentru teme gratuite. Am ales doar din cele care au peste 10 000 de descărcări, au actualizări recente, rating mare, review-uri pozitive și sunt realizate de producători WordPress de încredere: Storefront, Astra, ShopIsle, EStore, AccessPress Store, Virtue, Vantage.
2. Tema premium
Investiția într-o temă premium este în jur de 40-70 euro. Sunt mii de variante disponibile, cum ai putea să o găsești pe cea potrivită? Pentru cititorii de limbă engleză, pot fi utile listele cu recomandări de teme pentru diverse nișe. Demo-urile sunt o sursă bună de inspirație, dar fără imagini de calitate, site-ul nu va arăta la fel.
Avantaje:
Dezavantaje:
Câteva exemple de teme premium pentru WooCommerce care pot fi folosite pe diverse nișe:
FlatSome, ShopKeeper, EstorePro, Hestia, Astra Pro.
3. Tema "custom"
Cei care nu sunt mulțumiți de ceea ce găsesc gratuit sau au avut experiențe nefericite cu teme Premium, pot să solicite o temă cu layout personalizat, customizată după necesitățile brandului și ale nișei în care activează.
Costurile ar putea părea mari, comparativ cu cele pentru un site construit pe cont propriu. Însă, investiția este justificată: cu o temă custom poți avea un design unic, cu toate funcționalitățile necesare, cu viteza optimizată pentru că nu e încărcată inutil.
Tema custom este o opțiune pentru cei care vor să se prezinte în piață cu un website profesional și vor să se focuseze pe dezvoltarea vânzărilor și nu pe dezvoltarea site-ului.
O temă bine aleasă este foarte importantă pentru a crea o experiență bună pentru utilizatorii magazinului tău online. Alegând tema după aceste recomandări, vei putea avea un magazin accesibil și eficient care să te ajute să-ți crești vânzările și numărul de clienți.
Sursa articol: StartupCafe, Sursa imagine: Envato.com
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.site4all.ro/
Pentru a va oferi cea mai buna experienta online acest site utilizeaza cookie-uri.
Prin utilizarea site-ului nostru, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.
Despre Cookie Sunt de acord