Ești într-un impas și nu știi ce să postezi pe Facebook sau pe oricare altă rețea de socializare? Ești frustrat pentru că nu poți ajunge la fanii tăi?
Crede-mă, nu ești singurul!
Am văzut că mulți proprietari de afaceri mici și pagini de Social Media fac același tip de postări iar și iar. Până și eu am făcut asta la un moment dat pe una dintre pagini, indiferent dacă funcționa sau nu.
Acest articol îți va oferi 16 idei excelente pe care administratorii de pagini le pot folosi pentru a genera cât mai multe interacțiuni.
Acest tip de postare atacă pe mai multe nivele.
În primul rând, oamenii iubesc să răspundă la întrebări și să ajute la rezolvarea problemelor.
De asemenea, dacă pui o întrebare care îi poate ajuta pe fanii tăi cu o problemă, aceștia vor fi recunoscători pentru ajutor.
Unele idei ar fi:
Sfat bonus: Ia răspunsurile pe care le-ai obținut și transformă-le în postări. Acest lucru îți va oferi idei pentru conținut nou.
Cine nu iubește un concurs bun?
Există o mulțime de aplicații pe care le poți utiliza în organizarea unui astfel de concurs.
Idei de concurs:
S-ar putea să fi auzit de unele schimbări pe care rețelele de socializare precum Facebook le fac în ultimul timp. Aceste modificări afectează într-o oarecare măsură strategiile de până acum ale creatorilor de conținut media.
Facebook susține că postările care adună comentarii și interacțiuni între oameni vor fi mai bine expuse în newsfeed.
Deci, ce vom face exact? Iată câteva idei:
Sondajele nu sunt minunate doar pentru a genera discuții, ci și pentru statisticile pe care le primești de la audiența ta.
Să creezi sondaje pe rețelele de socializare a ajuns foarte simplu. De la Facebook la Instagram, majoritatea rețelelor au opțiuni de a crea un sondaj. Mai mult decât atât, poți folosi Google Forms sau Survey Monkey pentru sondaje mai complexe.
Câteva idei:
Dacă rezultatele sondajelor sunt interesante, pune-le într-o altă postare și comentează-le.
În special pentru afacerile locale, Facebook recomandă crearea de evenimente ca o cale de a interacționa și a câștiga mai multă vizibilitate în newsfeed.
Am vorbit despre beneficiile pe care le aduce un clip live într-un articol mai vechi pe care îl poți găsi AICI.
Oamenilor le plac poveștile. Poveștile sunt o cale de a impacta oamenii.
Cu atât de multe postări plictisitoare pe rețelele de socializare precum conținutul promoțional și prezentarea de poduse, poveștile despre viața ta, familie și afacere sunt cu siguranță apreciate.
Câteva idei pentru a crea povești:
Chiar dacă sunt puțin de modă veche, citatele motivaționale, chiar au succes pe social media atât timp cât nu devin prea multe.
Fiecare om are nevoie de o doză zilnică de motivație, iar un scurt text motivațional care are legătură cu domeniul tău de activitate poate schimba ziua oricui.
Oferă fanilor posibilitatea de a-ți distribui conținutul către site-ul lor, într-un grup de Facebook sau pe paginile lor.
Nu știu exact ce se întâmplă în mintea oamenilor când vine vorba de completarea unei propoziții, dar oamenii iubesc asta.
Exemple:
Văd mulți administratori de afaceri care postează pur și simplu link-urile articolelor de pe blog, fără niciun alt comentariu.
Când distribui un articol de pe blog, asigură-te că incluzi o descriere sau un mic rezumat al acelui articol pentru ca fanii tăi să știe la ce să se aștepte când vor intra în articol.
Asta este o strategie pe care obișnuiam să o folosesc când ofeream ceva gratis.
În loc să dea click pe un link, spune-le fanilor tăi să comenteze pentru a primi ceva (ebook, webinar etc.)
Nu numai că o să primești multe cometarii (ceea ce înseamnă mai multă vizibilitate), dar înseamnă că poți lega legături mai puternice cu fanii tăi. De ce spun asta?
Odată ce ai făcut o astfel de postare, leag-o la o secvență a unui chatbot de Messenger și oferă-le produsul prin acest robot.
O minunată modalitate de a crea încredere și credibilitate este să distribui scurte clipuri video. Acestea sunt simple și practice, iar tu poți oferi prin ele câteva sfaturi.
Exemple:
Să distribui poze cu locul tău de muncă, angajații tăi sau chiar cu clienții (cu permisiunea lor, desigur) va face ca afacerea ta să fie mult mai expresivă.
Oamenii iubesc să vadă ce se întâmplă în spatele scenei.
Fă sesiuni de întrebări și răspunsuri. Nici nu cred că mai are rost să vorbim despre cum impactează acest lucru audiența ta.
O provocare poate fi o cale minunată de a aduce fanii împreună, de a îi face să interacționeze și de a-i ajuta să nu se simtă singuri.
Postează o simplă provocare, ceva strategic, pe care ei să o poată rezolva.
Câteva idei:
Deci, astea au fost cele mai bune 16 sfaturi ale mele pentru a crea conținut în social media.
Mi-ar plăcea să știu ce alte tipuri de postări folosești tu în social media. Spune-ți ideile în comentarii.
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.site4all.ro/