3 Reguli Pentru Messenger Marketing Eficient

3 Reguli Pentru Messenger Marketing Eficient

Messenger Marketing-ul are reguli foarte clare, impuse atât de mediul de discuție (de obicei pe telefon, unde ecranul este mai mic decât desktop-ul laptop-ului sau monitorului) cât și regulile de marketing impuse de Facebook. Iar asta ne face să ne întoarcem la elementele de bază ale marketing-ului bun.

Dacă doriești ca utilizatorii să interacționeze cu postările tale și apoi să le poți răspunde prin Messenger (prin chatbot) e nevoi să-ți dai seama de specificitatea mediul Messenger.

Pe Facebook oamenii stau ca să se distreze. Pe Messenger vor să discute, să se distreze. Discuțiile sunt fragmentate în fraze scurte, folosind foarte mult prescurtările, emoji, videoclipuri și gif-uri. Iar asta înseamnă că tu trebuie să apelezi la tactici atractive de menținere a atenției, ca interlocutorii să se implice și să rămână așa.

Iată cele trei reguli simpe de marketing pe Messenger Facebook care îți pot asigura un start bun 

Regula 1: Facebook Messenger nu este e-mail

Messenger este un canal de comunicare ce construiește relații. Spre deosebire, e-mail-ul este folosit acum mai mult pentru partea de informare și finalizare vânzare.

Sugestie: Când comunici prin Messenger de pe pagina ta de afacere cu persoanele interesate, personalizează-ți mesajele, păstrează-le scurte și nealterate de prea multă informație.

Regula 2: Pune întrebări și apoi ascultă

Cu cât afli mai multe despre potențialii tăi clienți cu atât aceștia îți vor deveni mai repede clienți. Iar informațiile pe care le ai despre preocupările și obiectivele celor care comunică prin pagina de afacere, te vor ajuta să înțelegi mai bine cum să-ți concepi mai eficient mesajele de marketing. Obține cât mai multe informații de care ai nevoie pentru a le oferi apoi ce au nevoie ca să fie convinși că produsele/serviciile tale sunt ceea ce au nevoie.

Sugestie: Adresează întrebări deschise celor cu care interacționezi, ca să îi faci să se implice și să-ți dea răspunsuri relevante pentru relația ta cu ei, în zona afacerii tale.

Regula 3: Evită momelile!

Momelile de genul "Comentează cu DA mai jos și vei primi un cadou!" sunt tentante însă sunt doar motive serioase pentru care Facebook îți poate închide pagina afacerii tale și vei pierde astfel toată munca ta.

Însă dacă întrebarea ta este relevantă, vei primi feedback și răspunsurile lor vor fi fi de real interes. Cu alte cuvinte, datele obținute vor fi foarte reale li vor conduce în mod natural într-o conversație de vânzări. 

Sugestie: Cere oamenilor să scrie, ca răspuns la postările tale, opiniile lor. Astfel vei putea deschide automatizat discuția cu ei, prin Messenger, fără a avea teamă că încalci regulile Facebook.

Te interesează să afli și să înveți pe bune despre Messenger Marketing?

Înscrie-te acum pe "Grup BotChat" (https://bit.ly/GrupBotChat) și vei avea acces imediat la:

  • cursuri gratuite și reduceri la cursurile plătite;
  • demonstrații practice despre cum să faci fluxul de comunicare cât mai flexibil și util scopurilor tale;
  • exemple de roboți de chat pe diverse domenii (restaurante, pizzerii, imobiliare, GDPR, home delivery, security, servicii diverse, livrare de produse);
  • tips&tricks;
  • ... și multe alte surprize!

Tu cum folosesti robotii de messenger?

5
5 semne că afacerea ta este pregătită pentru Messe...
Trenduri Facebook Marketing în 2019

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii la articolele din site! Inregistreaza-te sau daca ai deja un cont Autentifica-te
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care scrie unul!

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.site4all.ro/