5 motive pentru a-ți trece afacerea LIVE

5 motive pentru a-ți trece afacerea LIVE

Conținutul video este deja unul dintre modurile cele mai interesante de a interacționa cu publicul tău în social media. Există, însă, o modalitate mai bună de a utiliza conținutul video, și aici mă refer la videoclipul live.

În ansamblu, LIVE-ul a fost preluat de foarte multe rețele sociale precum Facebook, Instagram, Twitter și Snapchat. Deși este posibil să nu fie potrivit pentru fiecare afacere, următoarele 5 motive îți vor arăta cât de puternic poate fi instrumentul video live atunci când acesta face parte din strategia ta.

1. Audiențele vor să vadă

Unul dintre beneficiile cheie ale LIVE-urilor este acela că audiența iubește să vadă așa ceva. De fapt, peste 80% din utilizatorii social media ar prefera să vizioneze un videoclip live decât să vadă o postare sau un articol pe blog de la un brand. Însă, fluxul live nu trebuie să înlocuiască celelalte forme de conținut, ci să vină ca o completare a strategiei de marketing.

2. Este proaspăt și unic

Beneficiul creativ al live-ului este că în acest moment încă este inedit și frumos. Două emisiuni live nu pot fi identice, ceea ce înseamnă că acest instrument mai are mult până se va invechi.

3. Nu există cale mai bună prin a te conecta cu audiența ta

Acesta este probabil cel mai important avantaj pe care Live-ul îl are față de alte tipuri de conținut. Comentariile fac parte din LIVE și permite audienței să răspundă instantaneu la conținutul tău. Astfel, poți construi o relație foarte frumoasă cu publicul tău.

4. E o modalitate ieftină de promovare

Evenimentele live sunt, de asemenea, o modalitate bună de a face numeroase anunțuri, oferte promoționale etc. Fluxul live necesită doar un Smartphone și conexiune la internet prin intermediul cărora poți oferi valoare pentru audiența ta, fără să ai un buget lunar imens pentru promovare.

5. Publicul tău nu va lipsi

Cele mai multe platforme sociale fac o treabă excelentă în anunțarea imediată a fluxurilor live. Instagram trimite o notificare imediat ce începeți un flux live, Facebook și Youtube vă permit să programați LIVE-ul și trimite notificări în prealabil.

Deci chiar dacă audiența ta uită de evenimentul live, aceasta va putea să fie acolo la timp. În plus, după terminarea fluxului live, ai posibilitatea de a-l menține pe platformă pentru cei care nu au apucat să îl vadă.

Încă nu e prea târziu să intri live

Vizualizarea fluxurilor live crește în fiecare zi, iar 81% dintre spectatori vizionează mai multe videoclipuri în direct în fiecare an, dar majoritatea companiilor încă nu au capitalizat acest instrument relativ nou.

Idei pentru fluxuri LIVE

Indiferent de nișa în care activezi un Q&A este un motiv perfect pentru a face un LIVE.

Cum se fabrică produsul sau serviciul tău poate interesa foarte mult publicul tău. Dacă ai un restaurant, arate-le urmăritorilor tăi ceea ce se întâmplă în bucătărie; dacă ai o sală de fitness, arată-i publicului cum lucrează sportivii acolo. Poți găsi multe astfel de idei „Behind the Scenes".

Un live în care să prezinți un produs sau un serviciu ar prinde foarte bine.

Poți face un live cu alți specialiști din domeniul tău în care să discutați pur și simplu despre diferite subiecte.

Idei sunt multe așa că trece-ți afacerea LIVE!

3
10 motive pentru a-ți pune afacerea pe Instagram
Cum să-ți salvezi afacerea online în 2018?

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii la articolele din site! Inregistreaza-te sau daca ai deja un cont Autentifica-te
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care scrie unul!

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.site4all.ro/