5 semne că afacerea ta este pregătită pentru Messenger Marketing

5 semne că afacerea ta este pregătită pentru Messenger Marketing

Messenger Marketing deschide o linie directă, bidirecțională și instantanee de comunicare între afacerea ta și (potențialii) clienți. Și nu e de neglijat faptul că poți folosi acest canal de comunicare pentru:

  • atragerea de lead-uri;
  • retargetare;
  • trimitere de actualizări;
  • mesaje regulate;
  • chestionare de feedback și de recrutare;
  • urmărirea stadiului unor comenzi sau de îndeplinire a serviciului etc.

Practic, Messeanger Marketing-ul permite tot ce îți permite o interacțiune 1 la 1 și oferă, în mod constant, rate mari de deschidere și clic. Iar prin asistenții automatizați de chat (chatbot) utilizați în Messenger Marketing poți replica cu ușurință o conversație reală (depinde însă foarte mult de complexitate și modul profesionist în care faci analiza și flow-ul conversației!)

Acum intrebarea de 1 milion de euro: Este afacerea ta pregătită pentru Messenger Marketing?

Și, pentru că deja știi că afacerea ta este tot fel de mare pe cât ești tu de pregătit să gândești "mare", iată mai jos cele 5 semne că poți implementa în marketing-ul tău și chatbot:

1. Simți schimbarea tendinței de comunicare

Adică deja îți dai seama că pur și simplu nu mai este suficient să dai în stânga și în dreapta informații despre produsele și serviciile tale și că ai nevoie de o platformă mult mai interactivă pentru promovare. Comunicarea cu succes cu clienții trebuie să creeaze o experiență personalizată pentru aceștia, iar robotii de chat asta fac.

2. Ai un magazin online (shopify, woocommerce, magento etc) sau grup de FB în care vinzi și/ sau site de promovare servicii și produse.

Aplicațiile de chatbot (roboții de messenger) se intergrează perfect cu mediile enumerate mai sus iar asta îți va da un plus de operabilitate și o flexibilitate enormă pe mai multe medii de marketing. Practic, le poți uni foarte ușor prin forța de adaptabilitate a roboților de chat.

3. Vrei să simți puterea social-media

Acolo unde sunt clienții tăi, acolo e nevoie să fii și tu prezent. Ori, deoarece Facebook are acum mai mult de 2,26 miliarde de utilizatori activi este imperios necesar să fii acolo lângă ei și să interacționezi rapid, prin automatizare, cu fiecare om de acolo care reacționează la promovările tale online.

4. Vrei o mai mare automatizare

Sunt multe sarcini și responsabilități când vine vorba de social-media. Însă unul dintre cele mai puternice aspecte ale Messenger Marketing-ului este că poate fi complet automatizat după ce i s-a făcut o configurare profesionistă. Adică economisești o resursă super-prețioasă în antreprenoriat: timp.

5. Vrei să îmbunătățești valoarea oferită

Prin experiența bogată în media pe care o oferi, pur și simplu încânți clientul. Plus că îi poți readuce aminte ușor ce produse și servicii îi plac ori care este voucher-ul pe care a uitat să îl folosească. Prețuindu-i loialiatea (prin oferirea de anunțuri și cadoruri protrivite alegerilor lui), nu faci altceva decât să îi spui că îl înțelegi, îi asculți și îl respecți. Iar chatbot-ul te va ajuta să faci asta perfect!

Dacă ți-a plăcut articolul lasă-mi te rog un comentariu și spune-mi, tu folosești roboții de messenger?! Și dacă da, cum?!

4
5 aplicații pentru un story bun
3 Reguli Pentru Messenger Marketing Eficient

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii la articolele din site! Inregistreaza-te sau daca ai deja un cont Autentifica-te
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care scrie unul!

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.site4all.ro/