6 moduri creative de a introduce spiritul sărbătorilor în campaniile tale de marketing

6 moduri creative de a introduce spiritul sărbătorilor în campaniile tale de marketing

Sărbătorile de iarnă sunt un prilej minunat pentru a crea campanii de marketing care să atragă! Cine nu iubește sărbătorile de iarnă? Arată audienței tale că și tu o faci!

Îți propun câteva idei care vor transpune spiritul sărbătorilor pe paginile tale de social media.

1. Decorează-ți logo-ul și copertele

Fotografia ta de copertă ar trebui să reprezinte mereu valoarea pe care brand-ul tău o oferă și personalitatea acestuia. Dar dacă vrei ca audiența ta să intre în spiritul sărbătorilor, trebuie să o schimbi pentru a reflecta emoția sezonului sărbătorilor.

În această perioadă, oamenii folosesc social media mai mult decât de obicei, deci fotografiile de copertă îi vor motiva să verifice paginile tale și să se uite printre ofertele speciale.

Pentru a începe, încearcă să găsești o imagine reprezentativă și întreabă-te ce informații vrei să promovezi în acest sezon. Poate ai câteva produse speciale pentru această perioadă sau ai câteva reduceri de sărbători de care audiența ar fi încântată să audă.

Îți recomandăm să folosești fonturi de scris precum ARVO, EB GARAMOND, GLOBER sau DIN.

Chiar dacă nu ai reduceri speciale de sărbători, postează o imagine cu biroul tău frumos decorat de Crăciun.

În aceeași manieră, ar trebui să îți upgradezi fotografia de profil și să-i faci pe oameni să se gândească la Crăciun.

Dacă nu poți folosi căciulițe de Moș Crăciun sau alte simboluri pe logo-ul tău, poți doar să adaugi niște hashtag-uri relevante dedesubtul lui.

2. Crează Poll-uri

Acum, sondajele sunt accesibile pe mai multe rețele de socializare, deci reprezintă o opțiune și de această dată pentru atragerea audienței.

Poll-urile pot fi distractive și festive, dar în același timp practice și cu rezultate valoroase. Compară două produse sau întreabă-ți urmăritorii despre ceva în vogă din domeniul tău.

Which one are you?

3. Crează povești drăguțe

Este sezonul bucuriei și al recunoștinței. Folosește acest timp pentru "arta povestirii". Spune o poveste inimaginabilă care va atrage cititorii în spiritul sărbătorilor și îi va încuraja să se alăture experienței.

Poți spune o poveste printr-un blog, un interviu, o serie de imagini sau chiar o scurtă descriere. Cheia este coeziunea mărcii și o structură care va face ca audiența ta să fie acolo.

4. Rulează concursuri "Make a wish come true"

Nimic nu spune mai bine „Crăciun fericit" ca un mic concurs! Există numeroase moduri în care poți organiza acest concurs.

Încearcă să adaugi valoare prin unul dintre produsele tale. Cere-i audienței să posteze fotografii cu unul dintre produsele tale într-o atmoseferă de sărbătoare. Roagă-i pe cei care postează să folosească diverse hashtag-uri pentru a-i găsi și pentru a transmite ideea mai departe.

Pentru o audiență mai mare la concurs, spune-le că le vei promova și conținutul.

5. Urează audienței sărbători fericite

Ai o listă cu fanii tăi activi, cu cei care comentează la majoritatea postărilor sau interacționează cu brand-ul tău mereu?

Trimite-le un mesaj personal și spune-le cât de importanți sunt pentru ceea ce fac. Fă-i să se simtă parte din familia mărcii tale.

Pentru ceilalți fani, crează postări pentru a le ura și lor un sezon plin de bucurii. Nu exagera, dar încearcă să faci postările tale vizibile tuturor.

6. Postări din viața ta

Am zis mereu că ceea ce postezi pe paginile afacerii tale trebuie să aibă relevanță, dar acum este o excepție.

Arată-le oamenilor cum tu și echipa ta petreceți sărbătorile. Arată-le că în spatele brand-ului stau oameni la fel ca ei, care se bucură de ceea ce se întamplă în jurul lor.

Se organizează o petrecere la birou? Împărtășește cu audiența!

Organizați un joc "Secret Santa"? Arată-le oamenilor cum v-ați distrat!

0
Instagram, cea mai bună rețea pentru marketing
Viitorul marketingului - marketingul conversaționa...

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii la articolele din site! Inregistreaza-te sau daca ai deja un cont Autentifica-te
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care scrie unul!