6 obiceiuri rele la care are trebui să renunți în Social Media

6 obiceiuri rele la care are trebui să renunți în Social Media

Obiceiurile rele în marketing sunt greu de distrus. Veștile bune sunt că RoboMarketing a subliniat, cu puțină muncă, șase obiceiuri care pot fi eliminate pentru a obține rezultate excelente.

Obiceiul 1: Inactivitatea sau inexistența

Social Media este unul dintre primele locuri unde clienții și potențialii clienți se duc pentru a căuta o afacere de la care vor să cumpere. Proprietarii de afaceri și profesioniștii în marketing recunosc potențialul măreț pe care Social Media îl prezintă, dar mulți lasă paginile lor la voia întâmplării. Le creează, apoi uită de ele și așteaptă clienții să îi descopere.

Când clienții accesează pagina ta, ei sunt interesați de ceva interesant, cum ar fi conținutul nou și calitativ.

Interacțiunea este cheia pentru a ține clienții interesați de afacerea ta și pentru a construi relații puternice. Dacă nimic nu se întâmplă în compania ta, de ce ar trebui să-ți acorde clienții atenție?

A ține compania ta fresh în mintea clienților, este cheia pentru o relație lungă. Dacă afacerea ta este ușor de uitat, atunci când consumatorii vor vrea produsul sau serviciul pe care tu poți să-l oferi, vor apela mai întâi la concurență.

Obiceiul 2: Conținut irelevant

De ce postarea de conținut irelevant pe Social Media este rea pentru afacerea ta? Simplu, Urmăritorii tăi te urmăresc pentru că ei consideră că ești un expert în domeniul în care activezi și vor să vadă postări relevante cu afacerea ta.

Dacă potențialii clienți se uită la conținutul tău și nu le place ceea ce văd, atunci ar trebui să regândești strategia ta de conținut.

Acolo ar trebui să fie un mesaj clar a ceea ce ești.

Ce înseamnă conținut irelevant?

  • informații personale
  • postări irelevante cu interesele audienței tale
  • evenimente de familie
  • fotografii personale
  • evenimente locale sau știri locale dacă audiența ta nu este stabilită în acel oraș

Obiceiul 3: Ignorarea audienței

Studiile arată că utilizatorii social media simt o conexiune puternică cu brand-urile cu care interacționează. Tu ești un brand interactiv sau unul care neglijează audiența?

Veștile bune sunt că interacțiunea personală încurajează mai multă interacțiune. Clienții tăi vor să interacționeze cu oameni reali. Fii real, prietenos, personal și vei încuraja clienții să se întoarcă la tine de mai multe ori.

Să răspunzi comentariilor sau mesajelor este una dintre cele mai bune modalități pentru a nu-ți ignora audiența.

Obiceiul 4: Grafică inconsistentă

Nu poți judeca o carte după copertă, dar oamenii pot să judece o afacere sau o organizație după grafica pe care o afișează pe Social Media. Când depui mult efort să creezi mesajul tău, nu vrei ca grafica ta să fie cel mai slab element.

Trebuie să reprezinți imaginea companiei cu o copertă, avatar sau fundal și să le faci ca toată lumea să se îndrăgostească de ele.

Este important ca imaginile tale să fie asemănătoare pentru că audiența ta va fi capabilă să recunoască brand-ul tău pe diferite platforme. Nu trebuie să fii spectaculos sau senzațional, dar ar trebui să fii memorabil și consistent cu brand-ul tău.

Asigură-te că imaginile tale sunt curate, profesionale și bine gândite.

Obiceiul 5: Strategie ineficientă

Multe afaceri și organizații știu că trebuie să fie active pe social media pentru a-și promova serviciile și produsele, dar simpla prezență în acest mediu nu este de ajuns. Ai nevoie de o strategie. Fără o strategie definită, o afacere postează diferite chestii în mod aleatoriu și speră ca acestea să rezoneze cu audiența.

O afacere trebuie să-și definească clar obiectivele despre cum dorește să cucerească mediul social.

Programează postările și păstrează un timp fix în care să le postezi. Dacă ai mai multe tipuri de conținut, organizează-le în așa fel încât să nu încarci paginile tale într-o singură zi, apoi să nu mai postezi o săptămână.

Obiceiul 6: Așteptări imposibile

Probabil, cele mai exagerate și dăunătoare dintre obiceiurile pe care le poți avea în Social Media este acela al așteptărilor imposibile.

Succesul în Social Media nu vine peste noapte. Cu toții ne dorim milioane de urmăritori și clienți, însă construirea unui brand puternic durează și implică foarte mult efort.

Nu deveni agresiv doar pentru că rezultatele la care tu te aștepți întârzie să apară. Spam-ul nu te ajută să-ți crești profilurile în social media, ba mai mult, enervează pe oricine.

Dacă și tu ai unul dintre aceste obiceiuri, încearcă să renunți și să remediezi imediat problema pentru a câștiga bătălia cu social media.

Ține minte! Ai nevoie de timp, efort și organizare pentru a crea un brand puternic în mediul online.

1
Construiește un brand puternic
Istoria marketingului și cum poate ajuta acesta af...

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii la articolele din site! Inregistreaza-te sau daca ai deja un cont Autentifica-te
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care scrie unul!

Pentru a va oferi cea mai buna experienta online acest site utilizeaza cookie-uri.

Prin utilizarea site-ului nostru, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.

Despre Cookie Sunt de acord