9 exemple de reclame pe Facebook pe care dorești să le faci

9 exemple de reclame pe Facebook pe care dorești să le faci

"Vrei engagement garantat? Ești îngrijorat de reach-ul tău organic? Bun! Pornește reclamele!"

Având în vedere modificările algoritmului Facebook din ultimul timp, cred că ai putut observa o scădere drastică a reach-ului organic. Schimbările algoritmului au un sens, fondatorul Facebook susținând că dorește ca pe această platformă să se pună mai mult accent pe comunicare (cometarii, mesaje, grupuri).

Dar cum ajungem să comunicăm între noi dacă postările noastre nu mai sunt afișate?

Folosim Facebook Ads, iar dacă acest instrument este folosit corect, cheltuielile nu vor fi prea mari.

Vă oferim în cele ce urmează 9 exemple de reclame Facebook care au avut un mare succes în ultimul timp.

Să-i dăm drumul!

1. AirAsia

Să începem prin a demonta mitul că reclamele Facebook trebuie să fie complicate. Această imagine statică promovată de AirAsia "urlă" a simplitate, dar bifează toate punctele unui anunț efiecient.

Ce face această reclamă să funcționeze? Cuvinte puține. Luminozitatea imaginii este sufiecientă pentru a te face să te oprești din a mai da scroll, iar cuvintele cheie precum "FREE" și limita de timp sunt motivatori foarte puternici.

2. Sephora

Dacă nu ai auzit încă, Facebook dorește neapărat ca brandurile să producă conținut video care crește rata engagement-ului. De asta se întâmplă acum ca reclamele video să sară în aer. Sephora a abordat acest tip de reclamă, iar asta a dus la o creștere a ratei de conversie cu 41% față de reclamele anterioare.

Ce face reclama asta să funcționeze? Sunt foarte multe lucruri vizuale, ceea ce ajută anunțul să reușească să îți atragă atenția. Abilitatea de a afișa mai multe promoții și produse prin intermediul videoclipului a ajutat anunțul să ajungă la cumpărători foarte repede.

3. Project Repat

În ciuda convingerilor publicului, nu ai nevoie de un buget masiv pentru reclama ta creativă. În timp ce multe exemple pe care le ofer provin de la branduri mari, povestea de succes a proiectului Repat dovedește puterea a ceva simplu ca o poză obișnuită.

De ce funcționează anunțul ăsta? Utilizatorii rețelelor de socializare au tendința de a deveni orbi la mesajele de marketing tradiționale din feed-urile lor, ceea ce înseamnă că un anunț personal poate ajuta afacerea ta să crească.

4. P.F. Changs

Un exemplu de reclamă old-school care încă funcționează. P.F. Changs afirmă că această reclamă a adus de 3 ori mai mulți utilizatori paginii decât cele precedente.

Cum funcționează? Concursurile "Giveaways" prin Social Media sunt încă de actualitate și au un efect pozitiv în ceea ce privește strategiile de marketing.

5. Pura Vida

Un exemplu strălucitor de anunțuri de tip carusel, acest anunț elimină cu siguranță ideea că anunțurile Facebook trebuie să fie plictisitoare. Natura creativă și interactivă a acestei campanii de timp carusel a avut ca rezultat vânzarea crescândă de 20 de ori la produsele unice Pura Vida.

De ce are succes aceasta? Combinația de imagini simple vizuale, conținutul generat de utilizatori și mesajul conștient din punct de vedere social ajută acest anunț să iasă în evidență. Fiecare slide al caruselului reprezintă un anunț separat permițând multe oportunități de conversie.

6. Dollar Shave Club

Cunoscută pentru reclamele pline de umor, acest promo simplu de la Dollar Shave Club a avut o performanță incredibil de bună. În urma rulării acestei reclame, abonații site-ului a crescut de 1,5 ori. Simplu și concis.

7. TOMS

Spre deosebire de majoritatea exemplelor prezentate de RoboMarketing, acesta este unul dintre puținele care nu este în totalitate despre clienți și depsre bani. TOMS a generat foarte multă notorietate ca rezultat al acestui anunț fără să-și prezinte produsele sau ofertele.

Lipsa unui mesaj promoțional sau unui call-to-action ne face să ne întrebăm "Despre ce e vorba aici?" Imaginile frapante și memorabile lucrează în favoarea companiei TOMS aici.

8. MeUndies

Un alt fapt concret al puterii video este anunțul MeUndies care a generat o creștere cu 40% a ratei de conversie.

Textul scurt și plin de umor stabilește tonul acestui anunț, în timp ce videoclipul rapid trage cortina.

9. Nitendo

Nu toate reclamele Facebook trebuie să reinventeze roata. Mesajele directe de vânzări, cum este cel de la Nitendo, sunt încă eficiente atât timp cât sunt relevante pentru publicul tău.

Culorile contrastante și luminoase fac acest anunț vizibil în timp ce oferta încurajează conversiile.

Sper că am reușit să te inspirăm la crearea reclamei tale. În articolul următor am scris cum trebuie făcut un anunț pe Facebook pentru a avea succes.

1
Cum să faci reclama perfectă pe Facebook
Povestea McDonald’s - sistematizarea și marketing-...

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii la articolele din site! Inregistreaza-te sau daca ai deja un cont Autentifica-te
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care scrie unul!