Ce platforma media alegi pentru afacerea ta?

Ce platforma Media alegi pentru afacerea ta?

Cand vine momentul sa alegeti cea mai buna platforma de socializare pe care sa va afisati afacerea, este bine sa mergeti pe varianta care va ofera cel mai bun potential pe care il puteti avea in castigarea audientei, tinand cont de tipul de informatie pe care il puteti oferii. Nu are sens sa incercati sa scrieti articole pe care sa le publicati pe Youtube, daca el functioneaza cel mai bine cu filmuletele, iar tipul de audienta pe care il ofera este acela rezultat din persoanele care intra si vizualizeaza acest tip de informatie media.

Multe companii care aleg sa se "publice" pe retelele de socializare nu au rezultate excelente pe orice platforma, asadar decat sa alegeti retele pe care sa pierdeti timp si efort ca sa nu generati rezultatele dorite, mai bine selectati doar pe acelea care va pot oferi rezultatele dorite, chiar si fara prea mult efort.

Mai devreme vorbeam de YouTube, care este o platforma media extrem de importanta. Stiti bine ca este o resursa folosita atat casnic de utilizatorii care nu au neaparat asteptari prea mari, dar si de companii, in special in ideea de a crea filmulete care sa devina virale, iar afacerea lor sa devina implicit cunoscuta. Ca sa obtii cele mai bune rezultate folosind YouTube, este foarte important sa vezi inainte cateva filmulete care au reusit sa stranga milioane de vizualizari, sau sute de mii intr-un timp foarte scurt, asa iti vei da seama ce ii atrage pe oameni.

Twitter este si el un instrument de promovare excelent, dar focalizat mai mult pe actiunile care se petrec instant. Ca si mesajele text, anunti si astepti sa ti se raspunda, asadar cu Twitter poti lucra daca afacerea ta isi desfasoara activitatea intr-un domeniu care are ceva scurt de anuntat la un moment dat, o stire de ultima ora, un update sau de ce nu o intrebare pentru cei care te urmaresc, spre deosebire de Facebook care complica un pic lucrurile.

Desi le complica, Facebook este una din cele mai puternice platforme in acest moment si de ce nu potrivita pentru aproape orice tip de afacere. Este imposibil sa nu existe cineva la un moment dat care sa vada ceea ce postezi, iar spre deosebire de Twitter, Facebook iti permite sa ai o identitate, sa arati oamenilor cine esti si mai ales iti permite sa decizi ce vrei sa le arati sau sa le share-uiesti.

Facebook nu numai ca iti permite sa iti faci afacerea mai profitabila, directionand posturile tale catre o crestere a vanzarilor, dar iti si permite sa alegi o alta varianta de promovare, aceea de a arata fata ascunsa a persoanelor din spatele "tejghelei". Poti arata o atitudine prietenoasa, poti crea un mediu placut pe care in general clientii il asteapta, poti crea un loc in care clientii se simt bine. Pozele pe de alta parte pot face front comun cu cele enuntate mai sus, si nu doar sa arate ca esti la birou in asteptarea clientilor, ci poti dovedi ca echipa ta ajuta intr-adevar la deszapezirea drumului din fata magazinului, actiune pe care nu multi s-ar putea sa o vada, iar in plan secund, vei arata devotamentul fata de clientul care se zbate sa ajunga pe timp urat, la tine la magazin.

Daca aplici corect tehnicile pe care Facebook ti le pune la dispozitie, s-ar putea sa ai foarte mult de castigat, iar cei care te urmaresc sa iti castige increderea si sa vada in tine mai mult decat un simplu comerciant.

Desigur, cele 3 platforme nu sunt singurele disponibile care te pot ajuta in relatia cu clientul, ba chiar Linkedin iti permite sa dezvolti conexiuni in mediul de afaceri de care chiar sa te folosesti atunci cand simti nevoia. Include grupuri si discutii in care iti poti prezenta interesul, poti arata transparenta care te defineste sau de ce nu, poti cere sfaturi de la persoane care conduc afaceri similare. Asadar Linkedin nu este util doar celor care cauta locuri de munca ci tuturor celor care folosesc aceasta retea in orice scop, este un loc in care vei gasi pe langa o multime de oameni care sa te ajute, o alta multime de articole folositoare sau de ce nu prezentari ca cele pe care vrei si tu sa le publici, de la oameni care vor sa isi faca afacerea cunoscuta.

Folosirea retelelor de socializare este benefica, iar daca ajungi sa focalizezi timpul doar pentru cele care iti folosesc cu adevarat, atunci poti spune ca acoperi toate directiile media de dezvoltare.

2
Greseala pe care magazinul tau NU trebuie sa o fac...

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Esti deja inregistrat? Autentifica-te aici
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care trimite unul!

DESPRE SITE4ALL

Site4All.ro este o platforma complexa, dar in acelasi timp usor de folosit, care ofera firmelor unelte valoroase de promovare, in timp ce utilizatorii beneficiaza de un portal accesibil care sa le ofere raspunsuri la nevoi. 
Aici vei gasi: Firme/ Afaceri/ Companii, Oferte, Evenimente, Articole, Discutii (Q&A).

Pentru a va oferi cea mai buna experienta online acest site utilizeaza cookie-uri.

Prin utilizarea site-ului nostru, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.

Despre Cookie Sunt de acord