Construiește un brand puternic

Construiește un brand puternic

Uită-te la logo-urile de mai jos. Recunoști ceva?

Câte dintre aceste brand-uri cunoști și știi exact ce fac? Poate că este culoarea sau modul în care este scris textul cel care-ți captează atenția.

Toate aceste mari brand -uri au cheltuit o mulțime de bani și timp pentru a se asigura că logo-ul, culorile și celelalte componente grafice devin inima companiei.

Ce este conțientizarea unui brand?

Dacă oamenii nu știu cine ești, nu pot cumpăra produsul sau serviciul tău. Conștientizarea brand-ului se întâmplă în secunda în care cineva își amintește brand-ul tău după orice mic element. Când construiești conștientizarea brand-ului, construiești reputație. Asta te poate ajuta să câștigi noi clienți, să îi păstrezi pe cei vechi și să te diferențiezi de competiție.

Cum poți construi conștientizarea brand-ului pentru afacerea ta?

Roma nu a fost construită într-o zi și asta este valabil și în cazul brand-ului. Oamenii nu vor cunoaște brand-ul tău după ce-i văd logo-ul sau numele o dată sau de două ori. Trebuie să construiești o strategie, să câștigi încrederea clienților și să îți faci simțită prezența pe mai multe canale.

Componente pe care să le adaugi la strategia ta de branding

Consistența este cheia

Probabil că înțelegi deja de ce consistența este atât de importantă. Consistența ta îi face pe oameni să-și amintească de tine văzându-te pe fiecare platformă.

Dacă tu, ca brand, ești consistent în orice faci, vei deveni o sursă de informații relevantă și de încredere pentru clienții tăi, ceea ce îi va face să se întoarcă din nou și din nou.

Investește în reclame

Nu trebuie să ai dubii în a investi în reclame. Dar asigură-te că folosești canalele proprice pentru asta. Social media și Google sunt două dintre aceste două canale pentru a construi conștientizarea brand-ului.

Probabil că ai văzut reclame pe fiecare platformă social media. Când rulezi o reclamă pe platformele social media, probabil vei pune o fotografie însoțită de ceva text.

De asemenea, poți crea reclame cu Google AdWords.

Prezența în social media

Într-o lume digitală, este important să fii prezent în social media. Sigur că poți rula reclame, dar ar trebui să postezi și în mod regulat. Îți aduci aminte despre consistență? Se aplică și aici.

Răspunde clienților pe Facebook! Creează hashtag-uri pe Instagram! Răspunde mereu la comentarii și socializează cu audiența.

Oferă perioade gratis de încercare

Toată lumea iubește lucrurile gratis. Și oamenii iubesc în general să încerce un produs înainte de a-l achiziționa.

Lasă oamenii să testeze produsul tău pentru o perioadă de timp pentru a câștiga încredere.

Fă ceva pozitiv

Într-o lume plină de negativitate, fă ceva pozitiv pentru clienții tăi. Răspunde feedback-urilor pozitive, răspunde întrebărilor clienților.

Treci la nivelul următor. De exemplu, Dominos Pizza a lansat o campanie de conștientizare a brand-ului prin care reparau gropile din asfalt. Această campanie a avut un impact pozitiv, iar cei de la Domino's au găsit o metodă pentru a-și incorpora și logo-ul.

Domino's

Oferă valoare

Blog-ul este unul dintre cele mai bune instrumente pentru a oferi valoare. Ar trebui să oferi articole în care să oferi informații de care audiența ta chiar are nevoie și să o faci constant, măcar săptămânal.

Blog-ul tău ar trebui să fie plin de informații, nu doar pentru cititorii tăi, dar și pentru motoarele de căutare, iar aici mă refer la SEO.

Distrează-ți audiența

E bine să ai conținut relevant pe canalele pe care le folosești, dar din când în când nu ar strica să oferi și puțină comedie. Oamenii au nevoie de asta. Găsește glume din domeniul tău și publică-le la momentul potrivit.

Un brand nu se construiește într-o zi

Știu că ești nerăbdător să faci un nume mare din afacerea ta, dar asta implică timp și resurse. Google lucrează la imaginea sa din 1997 și abia în 2015 s-au declarat mulțumiți de logo-ul său.

Uite mai jos evoluția logo-ului Google.

Google Logo History

Coca Cola și-a creat brandu-ul nu vânzând suc, ci vânzând fericire. Au început campania despre fericire în 2009 și a avut un impact enorm. Altă campanie care a avut un impact imens al celor de la Coca Cola a fost „Taste the feeling", începută în 2016.

Coca Cola Branding

Ambele campanii au vândut sentimente și emoții, nu produsul în sine.

Pentru a construi conștientizarea brandului trebuie să ai o strategie care să îți permită să dezvolți continuu marca. Afacerile de succes inovează în mod constant imaginea lor, chiar dacă este vorba despre Google, Apple, Coca Cola sau McDonald's.

2
Surprinde-ți clienții cu aceste 6 idei de promovar...
6 obiceiuri rele la care are trebui să renunți în ...

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii la articolele din site! Inregistreaza-te sau daca ai deja un cont Autentifica-te
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care scrie unul!

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.site4all.ro/