Cum să-ți salvezi afacerea online în 2018?

Cum să-ți salvezi afacerea online în 2018?

Dacă ești deținător al unei pagini de business în social media (Facebook, Instagram etc.) și te-a interesat modul în care ai putea să o promovezi, cu siguranță ai auzit de Messenger Marketing. Acest nou mediu de promovare cu siguranță te va ține în viață în 2018 și îți va crește afacerea.

Messenger Marketing-ul constă în ChatBot și reclamă pe Facebook Messenger. Dacă nu știi ce este acela un ChatBot, te invit să citești articolul "Messenger Chatbot - Ce este?".

De ce este această strategie de marketing una propice în anul 2018?

Mark Zuckerberg anunța la începutul anului că Facebook va schimba algoritmul de afișare al news feed-ului, prioritizând conținutul prietenilor, familiei și grupurilor.

Fondatorul rețelei de socializare afirma: "Veți vedea mai puțin conținut al paginilor de business, brandurilor și media. Conținutul afișat ar trebui să încurajeze interacțiunile semnificative dintre oameni."

Mark admite că paginile de business vor avea mult mai mult de muncă pentru a câștiga atenția clienților pe platforma de socializare.

Pe măsură ce schimbările se vor produce în următoarele luni, firmele vor vedea o scădere semnificativă în ceea ce privește reach-ul organic. De asemenea, utilizatorii vor petrece mai puțin timp pe platformă, ceea ce cred că se întâmplă deja, însă va fi un "timp bine petrecut", spune Mark.

Potrivit fondatorului Facebook, paginilie vor trebui să își mențină reach-ul organic prin interacțiuni cu înțeles, iar aici Mark face referire la comentarii, comentarii și ghici ce? Mai multe comentarii!

Făcând aceste afirmații Mark dorește să încurajeze conversațiile dintre oameni.

După părerea mea este destul de greu să provoci oamenii constant la conversații în secțiunea de comentarii a postărilor. Asta înseamnă că fie că ne convine, fie că nu, paginile vor avea de suferit mai mult decât au făcut-o în ultimii doi ani.

Cum putem trece peste acest impas?

Petrecând mai puțin timp pe Facebook, consumatorilor le va fi mai greu să vadă chiar și reclamele plătite, în schimb, reclamele pe Messenger vor avea o rată de conversie mult mai mare, Messenger rămânând cea mai importantă aplicație de socializare în România și în 2018.

Exemplu reclama Facebook Messenger:

Messenger Ads

Roboțelul de chat va face minuni

În articolul pe care l-am menționat mai sus afirmam că mesajele pe această aplicație sunt deschise în proporție de peste 95%. Te gândești la ce mă gândesc și eu? O modalitate foarte simplă de a menține legătura cu clienții tăi, chiar dacă postările paginii tale nu vor ajunge direct la aceștia. ChatBot-ul te va ajuta să treci peste problemele cu reach-ul organic și cu investițiile enorme în reclame.

Dacă roboțelul va face minuni, grupurile pot face o adevărată magie, însă este destul de greu să strângi o întreagă comunitate într-un singur grup pe platformă.

Un lucru nu se va schimba, cu siguranță, iar acesta este faptul că utilizatorii care au selectat opțiunea "Vezi mai întâi" a paginii tale, vor putea vedea postările la fel ca înainte de schimbarea algoritmului.

Facebook încă îți poate oferi notorietate în ciuda schimbărilor din ultimul timp. Schimbarea cere schimbare așa că nu ezita să inovezi în acest an pentru a rămâne sau a urca în top.

3
5 motive pentru a-ți trece afacerea LIVE
Messenger Chatbot - Ce este?

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii la articolele din site! Inregistreaza-te sau daca ai deja un cont Autentifica-te
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care scrie unul!

Pentru a va oferi cea mai buna experienta online acest site utilizeaza cookie-uri.

Prin utilizarea site-ului nostru, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.

Despre Cookie Sunt de acord