De ce content marketing-ul este important

De ce content marketing-ul este important

Marketingul de conținut (content marketing-ul) este important, nu doar pentru că funcționează pentru a construi încredere, a genera potențiali clienți și a cultiva loialitatea acestora, ci pentru că a devenit noul standard al consumatorilor.

Marketingul de conținut ajută la evoluția așteptărilor consumatorilor din partea unui brand. Ce agenție de travel, restaurant sau magazin poate exista azi fără o pagină de Instagram sau Facebook?

Companiile de software au devenit profesori de tehnologie, industria financiară a venit cu tot felul de aplicații și instrumente care să ajute atât persoanele fizice, cât și persoanele juridice să își îndeplinească mai bine obiectivele financiare.

Content Marketing-ul este bun atât pentru consumatori, cât și pentru branduri

Principalul motiv pentru care marketingul de conținut este important este faptul că oamenii apreciază acest lucru. Content marketing-ul generează de 3 ori mai multe vânzări și poate crește traficul pe site de 7-8 ori.

Realitatea este că marketingul de conținut a stimulat axarea pe client, nu pe produs. De la ebook-uri până la podcast-uri și webinarii, conținutul de calitate schimbă relația dintre brand și consumator.

Alt motiv pentru care Content Marketing-ul este atât de important este faptul că acesta este secretul în înțelegerea clienților.

Datele pe care le vedem pe măsură ce clienții noștri acționează – ratele de implicare în postările pe Social Media, videoclipurile pe care oamenii le vizionează, ebook-urile pe care le descarcă, postările de pe blog pe care le citesc și apoi le distribuie – sunt informații incredibil de puternice pentru oamenii de marketing.

Urmărind ce conținut este cel mai de succes, învățăm mai multe despre consumatorii noștri. Acest lucru oferă brand-urilor, care investesc puternic în marketing-ul de conținut, un avantaj imens.

Competitorii tăi folosesc deja marketingul de conținut

Și motivul final pentru care marketingul de conținut este important este că alte brand-uri au început de mult să îl folosească.

Dacă audiența țintă se bucură deja de mesaje și articole personalizate și știe că poate găsi informații mereu pe site-ul competitorului tău, atunci există o problemă pentru tine.

Unul dintre motivele pentru care marketingul de conținut este atât de puternic este că poate fi folosit pentru a face din brand-ul tău o puternică autoritate în industria în care activează. Este nevoie de timp pentru a obține o strategie de marketing în materie de conținut pentru a avea un impact, deoarece este nevoie de timp pentru a stabili o prezență de încredere.

Content Marketing-ul este esențial pentru fiecare de la organizațiile globale până la companiile mici care se focusează pe planul local. Nu este doar important. E critic!

Iată o privire la tipurile de conținut pe care le abordează speciliștii în anul 2018:

Și pentru a promova ceea ce știm noi cel mai bine să facem, adică Messenger Chatbot, spunem că acest instrument poate fi ideal pentru a crea conținut pe care să-l vadă tot mai multă lume.

E de ajuns să oferi un ebook sau înregistrarea unui webinar pentru a aduce oameni în roboțel. Apoi totul vine de la sine. Poți trimite abonaților tăi prin intermediul acestui Chatbot articole, știri din industria ta, sfaturi, clipuri care i-ar putea interesa și așa mai departe.

3
16 idei de postări pe Social Media pentru afaceri ...
Cum poate folosi un magazin online Chatbot Messeng...

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii la articolele din site! Inregistreaza-te sau daca ai deja un cont Autentifica-te
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care scrie unul!

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.site4all.ro/