Instagram, cea mai bună rețea pentru marketing

Instagram, cea mai bună rețea pentru marketing

E bine știut, deja, faptul că Instagram este una dintre cele mai populare rețele sociale și unul dintre cele mai bune locuri unde poți să promovezi conținutul afacerii tale. Așa că în 2019 orice firmă trebuie să se axeze pe marketingul de pe această platformă.

Când vine vorba de creșterea organică în social media, Instagram este platforma care oferă cea mai mare vizibilitate în rândul utilizatorilor. Paginile de Instagram au un engagement de 4.21% la postări, asta înseamnă de 10 ori mai mult față de Facebook și de 84 de ori mai mult față de Twitter.

Este o rețea simplu de folosit, atât pentru administratorii de pagini, cât și pentru utilizatorii obișnuiți. Cu o interfață compactă care facilitează navigarea și cu un design modern, aplicația oferă strictul necesar când vine vorba de statisticile pe care trebuie să le analizezi pentru a reuși să creezi o campanie optimă de marketing.

Creșterea pe Instagram se face prin povești. Și am împușcat doi iepuri dintr-o lovitură când am spus asta. Mă refer atât la poveștile (stories) oferite de aplicație, cât și la "a spune o poveste". Oamenii iubesc poveștile, iar tu trebuie să creezi un profil care să transmită o poveste.

Instagram este în mare parte o platformă vizuală, de aceea conținutul tău trebuie să aibă o calitate vizuală și grafică de invidiat. Statisticile arată că este recomandat să postezi o dată sau de două ori pe zi, însă dacă nu reușești să ai de ajuns de mult conținut de calitate pentru a posta de două ori pe zi, sfatul nostru este să nu încerci să postezi conținut doar pentru umplutură. Postează doar ce e cel mai bun!

Hashtag-urile s-au născut și au evoluat pe Instagram. De aceea este bine să le folosești. Față de celelalte rețele de socializare, Instagram permite utilizatorilor să fie mult mai vizibili prin utilizarea hashtag-urilor. Majoritatea afacerilor mari pe Instagram folosesc 7 sau mai puține hashtag-uri relevante.

Influenceri!!! Cu toții am auzit despre ei pentru că au luat o deosebită amploare în ultimul timp. Și unde se găsesc acești influenceri? Și pe Instagram! La ce folosesc?! Te ajută să te promovezi. Un parteneriat cu o persoană influentă pe această rețea te poate ajuta să crești autenticitatea brand-ului mai mult decât îți imaginezi.

Concursurile pe Instagram sunt cele care îți pot da un impuls mare în creșterea organică! De obicei, o postare a unui concurs generează de 3.5 ori mai multe like-uri și de ce 64 de ori mai multe comentarii.

Emoji-urile bine alese ajută la creștere, story-urile bine făcute și relevante ajută la creștere, interacțiunea cu persoanele care te caută ajută la creștere.

Pune story-uri în care să ceri ceva oamenilor, mulțumește-le în privat că te-au ajutat, adaugă emoji relevante, atât în story-uri, cât și în mesajele tale. Dacă ei nu te caută, caută-i tu pe ei. Trimite-le un mesaj în privat doar pentru a le aminti că ei contează pentru tine. Costă timp, dar brand awareness-ul se construiește în timp și cu mult efort.

Dacă nu ai încă o strategie de promovare pe Instagram, acum ar fi momentul să o faci și să profiți de oportunitățile pe care ți le poate oferi această minunată platformă!

1
Trenduri Facebook Marketing în 2019
Surprinde-ți clienții cu aceste 6 idei de promovar...

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii la articolele din site! Inregistreaza-te sau daca ai deja un cont Autentifica-te
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care scrie unul!

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.site4all.ro/