Instagram #Hashtag 2019

Instagram #Hashtag 2019

Am vorbit despre cea mai bună rețea pentru marketing în 2019, însă nu am zis prea multe despre cum o putem folosi. Astăzi îți prezentăm cum influențează hashtag-urile campaniile tale de marketing pe Instagram. Dacă vrei să vezi cum să pui pe picioare o astfel de campanie, te invit să citești și Cum începi o campanie de social media.

Hashtag-urile sunt puternice și te pot ajuta să ajungi la publicul tău țintă, să atragi urmăritori din nișa ta, să crești numărul interacțiunilor și să construiești o imagine pozitivă și cunoscută a brand-ului tău.

De ce sunt hashtag-urile importante?

Cu peste 95 de milioane de poze postate zilnic pe Instagram, este greu pentru această rețea să livreze eficient conținut către publicul corect. Hashtag-urile ajută postările tale să ajungă la oamenii care sunt interesați de subiectul tău.

Aceste instrumente sunt o cale bună de a-ți sorta postările pe categorii, iar cele mai folosite hashtag-uri în 2018 au fost: #love, #instagood, #me, #cute, #tbt, #photooftheday, #instamood, #iphonesia, #food, #motivation.

Adăugând unul dintre cele mai populare hashtag-uri la postările tale nu înseamnă că vei primi mai mult engagement. Cu cât hatag-urile sunt mai populare cu atât mai multă lume le folosește (milioane și milioane de oameni), deci s-ar putea ca postarea ta să fie pierdută în această competiție.

De la începutul acestui an și până acum, cele mai la modă hashtag-uri sunt: #life, #travel, #fitness, #repost, #igers, #instadaily, #followforfollow, #likeforlike, #nofilter, #ootd, #fashion, #fun.

Cum să folosești hashtag-urile pe Instagram pentru afacerea ta?

1. Ține-le organizate

Pentru a crea un sistem eficient, poți folosi Excel sau o unealtă de analiză Instagram. Dacă folosești Excel, va trebui să ții evidența manual a hashtag-urilor folosite. Cu timpul vei vedea corelația între cele mai apreciate postări ale tale și hashtag-urile pe care le folosești.

2. Caută numărul norocos

Cele mai multe brand-uri, 91% dintre ele, mai exact, folosesc cel mult șapte hashtag-uri per postare. Poate că acest număr magic nu dă cele mai bune rezultate și pentru postările tale, de aceea te sfătuim să alternezi numărul hashtag-urilor folosite și să ții o evidență a acestora pentru a îți găsi numărul norocos.

3. Limitează hashtag-urile

Nu folosi hashtag-uri prea generale pentru că riști ca postarea ta să nu obțină un plus de engagement. Un exemplu este acela al #marketing. Dacă faci o căutare, vei vedea că pentru acest hashtag găsești milioane de postări, de la restaurante până la citate motivaționale, deci brand-ul tău nu are ce căuta acolo.

Folosește hashtag-uri cât mai specifice pentru a restrânge aria de acoperire și a găsi persoanele interesate doar de subiectul tău.

Cu toate astea, este bine să alternezi hashtag-urile generale cu hashtag-urile nișate. De exemplu, #dogs este foarte popular și are o rază de acoperire exagerat de mare. Dacă cineva caută #goldenretrieverpuppies și găsește postarea ta, este mult mai probabil să interacționeze cu ea pentru că este exact ceea ce caută.

4. Vezi ce hashtag-uri folosesc ceilalți

Cea mai simplă modalitate pentru a genera idei de hashtag-uri este să urmărești ce folosește concurența sau urmăritorii tăi.

5. Testează relevanța hashtag-urilor

Degeaba folosești un hashtag care a mai fost folosit doar de 10 persoane. Caută hashtag-uri care au câteva mii de folosiri. Poți testa relevanța hashtag-urilor direct pe Instagram în bara de căutare. Tastează hashtag-ul pe care vrei să-l folosești și află de câte ori a fost folosit.

6. Crează propriul hashtag

Nu este cel mai ușor lucru, însă poți face asta dacă poți oferi mult conținut. Cu cât hashtag-ul tău apare în mai multe postări cu atât devine mai popular. Nu uita, totuși, să alternezi propriul tău hashtag cu hashtag-uri mai populare.

Acum că știi cum stă treaba cu aceste hashtag-uri, e timpul să te apuci de treabă și să creezi o listă cu potențiale hashtag-uri pe care le poți folosi în viitoarele tale postări.

2
Ce este un Social Media Manager? Costuri și benefi...
Cum să începi o campanie de social media

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii la articolele din site! Inregistreaza-te sau daca ai deja un cont Autentifica-te
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care scrie unul!

Pentru a va oferi cea mai buna experienta online acest site utilizeaza cookie-uri.

Prin utilizarea site-ului nostru, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.

Despre Cookie Sunt de acord