Publicitate tiparita si digitala

Pe măsură ce lumea de astăzi devine din ce în ce mai digitală, cu mai multe mărci și companii care fac publicitate online decât oricând, pare să fie simplu să să înlături publicitatea tipărită, tradițională. Până la urmă, campaniile digitale pot fi realizate mult mai repede și vor costa mai puțin decât alternativele printate.

Însă oare merită să practicăm un asemenea marketing "rapid și simplu", dacă acesta, eventual, ne costă clienții?

Publicitate tipărită vs. publicitate digitală

Un studiu din 2015 al Serviciului Postal al Statelor Unite a comparat reacțiile subiecților atunci când a fost prezentați fie publicitate digitală, fie fizică, tipărită. Aceștia au folosit tehnici de neuromarketing (cum ar fi urmărirea ochilor și măsurarea datelor biometrice) pentru a măsura reacțiile subiecților. Rezultatele studiului au arătat că publicitatea tipărită a lăsat o impresie pozitivă și mai durabilă asupra subiectelor:

  • Subiecții au petrecut mai mult timp analizând publicitatea fizică decât cea digitală
  • Publicitatea tipărită a evocat reacții emoționale mai complexe
    • O săptămână mai târziu, participanții au reușit să-și aducă aminte conținutul publicității tipărite cu mai multă claritate comparativ cu omologii digitali

    Specialiștii de marketing știu că trebuie să facă apel la toate simțurile unui consumator pentru a încuraja vânzarea produsului. Este foarte greu să faceți acest lucru cu publicitatea digitală; Esti in mare parte limitat la văz si ocazional auz daca difuzezi un anunt video. Cu toate acestea, cu publicitatea imprimată, aveți mirosul de hârtie proaspăt imprimată, senzația de hârtie în mâini, culorile vibrante și sunetul hârtiei în mișcare.

    Totuși, asta nu înseamnă că marketingul digital este ceva ce trebuie ignorat. Multe campanii de marketing de succes utilizează ambele medii pentru a produce un mesaj coerent. De exemplu, ați putea avea o campanie de publicitate tipărită care conține o adresă de web pe care oamenii să o viziteze pentru a primi o reducere, etc...

    Aceste tipuri de campanii integrate nu numai că sporesc gradul de conștientizare a mărcii dvs., dar și vă permit să creați o listă de e-mailuri cu persoane despre care știți că sunt interesate de marca dvs. Apoi, puteți direcționa aceste persoane către campanii viitoare.

    Elaborat de Jooble.

    5

    Postari Asemanatoare

     

    Comentarii 1

    Esti deja inregistrat? Autentifica-te aici
    Alexandru Cristian pe Vineri, 09 Iunie 2017 15:59
    Util articolul!

    Publicitatea este inima comertului, fara publicitate nimic nu ar exista.

    Felicitari, util articolul tau!

    1
    Publicitatea este inima comertului, fara publicitate nimic nu ar exista. Felicitari, util articolul tau!

    DESPRE SITE4ALL

    Site4All.ro este o platforma complexa, dar in acelasi timp usor de folosit, care ofera firmelor unelte valoroase de promovare, in timp ce utilizatorii beneficiaza de un portal accesibil care sa le ofere raspunsuri la nevoi. 
    Aici vei gasi: Firme/ Afaceri/ Companii, Oferte, Evenimente, Articole, Discutii (Q&A).

    Pentru a va oferi cea mai buna experienta online acest site utilizeaza cookie-uri.

    Prin utilizarea site-ului nostru, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.

    Despre Cookie Sunt de acord