Termenul SEO nu este ceva nou, deoarece se foloseste inca din anii '90, insa pentru cei neinitiati poate fi o provocare. Este important sa stim ca multe companii folosesc servicii SEO pentru a-si optimiza cautarile pe internet.
Optimizarea motorului de cautare este exact asa cum pare: optimizarea continutului site-ului pentru motoarele de cautare. Astfel, motoare de cautare precum Google si multe altele pot sa va indexeze cu usurinta continutul, sa clasifice fiecare pagina pe baza informatiilor pe care acesta le contine si apoi sa le difuzeze pana la persoanele care cauta aceste informatii pe Internet.
Prin efectuarea unor modificari simple la continutul site-ului, utilizatorii care cauta online vor avea mai multe sanse sa va gaseasca, Ceea ce inseamna cresterea traficului pe site, iar asta aduce numai beneficii pe termen lung.
Potrivit Jurnalului pentru motoarele de cautare, 70-80% dintre utilizatori ignora anunturile platite, concentrandu-se in schimb pe rezultatele cautarii organice. SEO este una dintre cele mai ieftine si mai usoare modalitati de a aduce trafic mai mult pe site-ul Web. Sincer, daca nu optimizati pentru cautare, veti lasa vizitatorii pe masa.
Un proces principal al motorului de cautare are trei aspecte: accesarea cu crawlere, indexarea si interogarea. Sa definim pe fiecare in parte:
Algoritmul Google este un program care analizeaza o serie de caracteristici unice ale fiecarei pagini web pe care o indexeaza. Acest lucru ajuta Google sa difuzeze cele mai relevante pagini ca raspuns la interogarea unui utilizator.
Acesta este motivul pentru care suntem aici: sa invatam cum sa atragem atentia Google asupra SEO pentru a va pozitiona mai mult si pentru a creste traficul de pe site-ul de cautare. Deci, exact ce cauta Google? In primul rand, sa vorbim despre ceea ce Google nu cauta. In trecut, multi experti SEO se aflau in domeniul jocurilor de noroc in speranta de a obtine plasarea de top pe SERP pentru a atrage utilizatori. Daca Google are incredere in pagina suficienta pentru a va servi ca un rezultat de top al unei interogari, atunci acea pagina ofera mai bine o mare bucata de continut spectatorului. Daca un procent ridicat de utilizatori parasesc pagina fara sa faca clic pe alta, rezultand o rata ridicata de respingere, Google va va penaliza pentru aceasta.
Vedeti cum am discutat despre calitatea si durata continutului inainte de a explica modul de utilizare a cuvintelor cheie? Nu este pentru ca cuvintele cheie nu sunt importante, deoarece sunt. Dar, datorita acelor modificari algoritmice pe care le-am mentionat, cuvintele cheie nu mai pastreaza puterea pe care o faceau odata. Daca nu aveti continut excelent, atunci toate cuvintele cheie din lume nu va pot ajuta. Si, de fapt, prea multe cuvinte-cheie sau "umpluturi de cuvinte cheie" va vor rani, sub forma unor sanctiuni Google.
Acestea fiind spuse, cuvintele cheie sunt inca un element important pentru a fi incluse in strategia voastra de optimizare SEO.
Raspuns la o intrebare des intalnita - cum finantam aceasta activitate: Digital Craft Agency - Start-UP Nation, solutia ideala pentru cei aflati la inceputul unei afaceri.
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.site4all.ro/
Pentru a va oferi cea mai buna experienta online acest site utilizeaza cookie-uri.
Prin utilizarea site-ului nostru, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.
Despre Cookie Sunt de acord