Surprinde-ți clienții cu aceste 6 idei de promovare pentru restaurante

Surprinde-ți clienții cu aceste 6 idei de promovare pentru restaurante

Ai propriul tău restaurant sau doar manageriezi unul?

Dacă răspunsul este da, probabil știi deja din experiență că ai nevoie de idei distractive de promovare care să aducă clienți noi și care să-i facă pe cei vechi să se întoarcă la tine. Loialitatea clienților este imperativă pentru afacerea ta.

Social media este o cale excelentă pentru a construi relații pe termen lung cu actualii și potențialii clienți. Comunicând cu audiența ta prin social media, poți să îți surprinzi clienții cu aceste 6 idei drăguțe de promovare pentru restaurante.

1. Creează concursuri și giveaway-uri

Construirea relațiilor cu clienții tăi se bazează pe aducerea de valoare în viața lor.

O cale excelentă de a produce valoare este aceea de a iniția concursuri. Răsplătește-ți urmăritorii, în timp ce le dai șansa să crească interacțiunea cu tine.

Principalul scop pentru a iniția giveaway-uri și concursuri pe social media este pentru a crește numărul de urmăritori, inclusiv interacțiunea cu postările. Pentru a se înscrie la concursuri, le poți cere clienților să completeze câteva "misiuni", precum:

  • Să te urmărească pe Instagram, Twitter și Facebook;
  • Să aprecieze acea postare;
  • Să eticheteze trei prieteni în secțiunea de comentarii.

Încearcă să rulezi concursuri timp de o lună și vezi cât de mult crește interacțiunea pe rețelele de socializare pe care le folosești.

2. Postează conținut cu grad ridicat de interacțiune

Altă modalitate excelentă de a crea relații pe termen lung cu audiența ta este prin postarea de conținut specific creat pentru interacțiune.

Ce înseamnă asta? Postările includ un "call to action", adică ceri audienței să facă ceva precum să eticheteze un prieten căruia i-ar plăcea ceea ce ai postat tu.

Postând conținut cu grad ridicat de interacțiune vei ajuta pagina ta să câștige un număr mare de urmăritori (potențiali clienți) cu un cost minim.

Construiește relații cu clienții tăi prin postările cu grad ridicat de interacțiune despre restaurantul tău. Vorbește cu vizitatorii tăi din social media precum ai vorbi când ei ar fi în restaurant.

După cum poți vedea, interacțiunea neplătită crește substanțial când postezi conținut cu grad ridicat de interacțiune. Oamenii iubesc să interacționeze cu brand-urile lor favorite, deci fii sigur că acest mod de a interacționa cu urmăritorii tăi este unul sănătos pentru relația dintre afacerea ta și ei.

3. Repostează conținutul clienților tăi

Pentru a interacționa și a încuraja brand-ul tău să crească în rândul urmăritorilor, repostează fotografii de pe profilurile clienților tăi.

Clienții se laudă cu ceea ce au mâncat și locul unde au făcut-o. Nu e greu să-i găsești. Alege cele mai bune fotografii, distribuie-le și etichetează-i în ele. Arată că îți pasă că totul a fost în regulă, ba mai mult, arată că apreciezi că s-au gândit să posteze din restaurantul tău.

Folosind conținut de la clienții tăi, te va ajuta să-ți conectezi brand-ul cu oamenii și să devii autentic.

92% din oameni au încredere în recomandările venite din partea altor oameni. Arată celorlalți că cei care au fost la tine în restaurant sunt mulțumiți și te recomandă.

Asigură-te că pui un semn în restaurantul tău prin care încurajezi clienții să pozeze cele mai bune farfurii. Este important să incluzi numele afacerii tale de pe social media și un hashtag unic pe care aceștia le pot folosi în momentul postării.

4. Apelează la fotografii de calitate pentru mâncarea ta

Dacă folosești Instagram sau Pinterest pentru campania ta pe social media, cu siguranță știi că trebuie să creezi conținut calitativ pentru feed-ul tău.

Este doar despre reprezentații creative ale restaurantului tău și cum interacționezi cu audiența prin conținut vizual. Folosind imagini de calitate vei face să crească interacțiunea organică pe paginile tale.

Oamenii se așteaptă ca paginile restaurantelor să fie actualizate zilnic. Ei vor ceva nou de mâncare în fiecare zi, deci lor le place să vadă conținut vizual nou în fiecare zi.

Am pregătit o listă cu tehnici pe care să le folosești atunci când fotografiezi farfurii cu mâncare:

  • Folosește lumina naturală
  • Caută contrastul puternic
  • Joacă-te cu fundalul (simplu sau compoziție)
  • Un singur punct de interes în fotografie
  • Joacă-te cu setările camerei tale chiar dacă folosești un DSRL sau un smartphone

5. Folosește hashtag-uri unice dacă utilizezi platforme precum Instagram sau Twitter

Altă modalitate de a-ți promova restaurantul este aceea de a folosi în postările tale hashtag-uri care să permită utilizatorilor să te descopere.

Hashtag-urile cresc interacțiunea și inclusiv afacerea pe rețelele de socializare, conducând la o excelentă campanie de marketing. Ele te pot ajuta construindu-ți un brand puternic și aducând clienții la ușa ta.

Un studiu recent bazat pe mai multe măsurători arată că postările care folosesc hashtag-uri relevante primesc cu 12,6% mai multă interacțiune decât postările fără hashtag-uri.

Sunt aproape 300 de milioane de postări pe Instagram cu hashtag-ul #food, peste 23 de milioane cu hashtag-ul #drink și peste 20 de milioane cu hashtag-ul #restaurant, deci nu mai este un secret că oamenii iubesc mâncarea și iubesc să posteze despre ea.

A folosi hashtag-urile tale unice în combinație cu cele populare este cea mai bună strategie. Dacă folosești doar hashtag-urile populare, postarea ta se va pierde imediat.

6. Postează recenziile clienților

Recenziile, testimonialele și complimentele de la clienți pot aduce mai multă credibilitate.

88% din oameni au încredere chiar și în oameni străini când vine vorba de recomandări.

Când primești o recenzie pozitivă pe Google, Facebook sau oricare altă rețea, asigură-te că împărtășești asta cu urmăritorii tăi pe toate paginile social media. Recenziile creează încredere pentru potențialii tăi clienți.

3
Viitorul marketingului - marketingul conversaționa...
Construiește un brand puternic

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii la articolele din site! Inregistreaza-te sau daca ai deja un cont Autentifica-te
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care scrie unul!