Trenduri Facebook Marketing în 2019

Trenduri Facebook Marketing în 2019

Anul 2018 a fost numit "Apocalipsa Facebook" atunci când Mark Zuckerberg a făcut câteva declarații halucinante cu privire la partea de marketing desfășurată pe Facebook.

Platforma destinată comunicării și relaționării virtuale a evoluat din 2004 până în prezent într-un mod accelerat ceea ce a făcut ca marketerii să se adapteze și să aducă noi inovații în materie de digittal marketing.

Mai jos îți vom prezenta câteva trenduri pe care ar trebui să le îmbrățișezi în acest an dacă vrei ca strategia ta de Facebook Marketing să funcționeze.

Clipurile video vor fi din ce în ce mai viralizate

Există numeroase studii și statistici care susțin că videoclipurile au un impact foarte mare pe Facebook, dar probabil nici un studiu nu este mai convingător decât ceea ce spune Mark Zuckerberg care afirmă că utilizatorii Facebook urmăresc în medie 100 de milioane de ore de video în fiecare zi. Astfel, un clip video obține un reach organic cu 135% mai mare decât o fotografie.

Fă clipuri live

Utilizarea serviciului Facebook Live este posibilă pentru toți utilizatorii din anul 2016. Statisticile platformei arată că reach-ul acestor clipuri a fost cu 178% mai mare decât media reach-ului dintre un clip video normal și o imagine.

Unul dintre motivele care a făcut clipurile live să aducă succes este acela că permite interacțiunea dintre editor și public în timp real.

Iată câteva sfaturi despre cum poți profita la maximum de Facebook Live:

  1. Creează un eveniment Facebook: Aceasta este o cale bună de a îți face fanii conștienți de o viitoare emisiune live. În același timp, ar trebui să publici postări pe toate platformele de socializare care să anunțe programul live.
  2. Acțiuni sociale: În timp ce rulați transmisia live, programați acțiunile sociale folosind un hashtag care are legătură cu subiectul abordat. Așa urmăritorii tăi vor avea posibilitatea să găsească mai ușor conținutul live. De asemenea, trebuie să incluzi URL-ul paginii tale de Facebook și să etichetați persoanele sau brandurile care vor fi implicate în emisiune.
  3. Recapitulează: Dacă intenționezi să ai emisiuni Live în mod regulat, poți crește gradul de conștientizare pentru aceasta prin publicarea unor postări recapitulative. Include linkuri către videoclipurile încorporate, astfel încât cei care au pierdut live-ul pot obține o reluare.

Folosește conținut vizual de calitate

Conținutul vizual de calitate trebuie să fie simplu și la obiect. În acest caz poți folosi GIF-uri de calitate superioară. Există foarte multe aplicații prin care poți face GIF-uri sau le poți descărca direct de pe site-uri autorizate.

Pentru a creea GIF-uri de calitate, noi folosim platforma online gratuită giphy.com. Poți găsi GIF-uri simple care să se potrivească afacerii tale gata făcute.

Folosește un chatbot

La începutul anului 2018, potrivit Facebook, existau peste 100.000 de roboți de Messenger, care ofereau o conexiune foarte bună între branduri și clienți. Relațiile cu publicul rămâne principalul domeniu al chatbot-urilor, care abordează întrebările de bază și oferă o interacțiune automată pentru a conduce către vânzare.

1
3 Reguli Pentru Messenger Marketing Eficient
Instagram, cea mai bună rețea pentru marketing

Postari Asemanatoare

 

Comentarii

Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii la articolele din site! Inregistreaza-te sau daca ai deja un cont Autentifica-te
In acest moment articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care scrie unul!

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.site4all.ro/

Cron Job Starts