Anul 2018 a fost numit "Apocalipsa Facebook" atunci când Mark Zuckerberg a făcut câteva declarații halucinante cu privire la partea de marketing desfășurată pe Facebook.
Platforma destinată comunicării și relaționării virtuale a evoluat din 2004 până în prezent într-un mod accelerat ceea ce a făcut ca marketerii să se adapteze și să aducă noi inovații în materie de digittal marketing.
Mai jos îți vom prezenta câteva trenduri pe care ar trebui să le îmbrățișezi în acest an dacă vrei ca strategia ta de Facebook Marketing să funcționeze.
Există numeroase studii și statistici care susțin că videoclipurile au un impact foarte mare pe Facebook, dar probabil nici un studiu nu este mai convingător decât ceea ce spune Mark Zuckerberg care afirmă că utilizatorii Facebook urmăresc în medie 100 de milioane de ore de video în fiecare zi. Astfel, un clip video obține un reach organic cu 135% mai mare decât o fotografie.
Utilizarea serviciului Facebook Live este posibilă pentru toți utilizatorii din anul 2016. Statisticile platformei arată că reach-ul acestor clipuri a fost cu 178% mai mare decât media reach-ului dintre un clip video normal și o imagine.
Unul dintre motivele care a făcut clipurile live să aducă succes este acela că permite interacțiunea dintre editor și public în timp real.
Iată câteva sfaturi despre cum poți profita la maximum de Facebook Live:
Conținutul vizual de calitate trebuie să fie simplu și la obiect. În acest caz poți folosi GIF-uri de calitate superioară. Există foarte multe aplicații prin care poți face GIF-uri sau le poți descărca direct de pe site-uri autorizate.
Pentru a creea GIF-uri de calitate, noi folosim platforma online gratuită giphy.com. Poți găsi GIF-uri simple care să se potrivească afacerii tale gata făcute.
La începutul anului 2018, potrivit Facebook, existau peste 100.000 de roboți de Messenger, care ofereau o conexiune foarte bună între branduri și clienți. Relațiile cu publicul rămâne principalul domeniu al chatbot-urilor, care abordează întrebările de bază și oferă o interacțiune automată pentru a conduce către vânzare.
DE REȚINUT!
Dezvoltarea de noi tehnologii a generat mai multe posibilități creative pentru ca brandurile să interacționeze cu clienții lor. Făcând aceste inovații, Facebook cere marketerilor să descopere noile oportunități pentru a fi în fața competiției.
Care dintre aceste tendințe se poate implementa în strategia ta de social media marketing? Experimentează ceea ce poate merge la tine și modul în care funcționează. Una dintre variantele prezentate mai sus poate fi scânteia de care afacerea ta are nevoie pentru a fi scoasă în evidență.
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.site4all.ro/