Ai un job nou? Citește cele 4 comportamente necesare pentru a avea o integrare de succes

Oricât de ciudat ar suna pentru unii dintre voi, dacă aș intra într-un birou aș putea ghici ingredientul comun pe care l-au consumat toți angajații din acel birou la micul dejun. Nu, nu e vorba despre cafea, sau fructe, ci despre porția sănătoasă de îngrijorare pe care o servim cu toții înainte de a ne începe ziua. Dacă se întâmplă ca angajatul să fie în primele lui luni de muncă atunci cel mai probabil porția de îngrijorare servită a f...
Continua sa citesti
5
  166 Vizualizari
  0 Comentarii

7 comportamente care contează pentru echipa ta

Partea 1 - Încredere "E greu să lucrezi cu oamenii, așa-i, moșule?" mă întreba bunicul de fiecare dată când ajungeam să îl vizitez. Sunt sigură că și tu ai auzit replica asta de nenumărate ori. Mă amuză afirmația, pentru că de foarte multe ori cel care face afirmația nu ține cont de faptul că implicit și cu el e greu de "lucrat". Așa că am inventat un răspuns pe măsură "Cu toți oamenii e greu, așa mi-a zis buna." Bunicului i-a plăc...
Continua sa citesti
5
  136 Vizualizari
  0 Comentarii