Cum sa ajungi in topul cautarilor online folosind SEO

Marketing-ul online este un domeniu la fel de competitiv ca oricare altul. Multi ar compara acest domeniu cu agentiile de vanzari pe teren, insa online exista mult mai mult magazine, deci in mod evident este o competitie mai mare. In prezent sunt mii de afaceri si magazine care isi promoveaza serviciile si produsele online, insa nu toti se bucura de acelasi succes, deoarece nu toti implementeaza servicii SEO care sa le optimizeze site-u...
Continua sa citesti
2
  235 Vizualizari
  0 Comentarii

Etichete Informative: noul agent de vanzari

Odata cu intrarea potentialului client in turul virtual 3D al afacerii tale, procesul de vanzare a fost declansat automat. Turul virtual 3D ii ofera acestuia o experienta vizuala si uneori si auditiva, extrem de captivanta, insa este oare suficient acest lucru pentru a-l determina sa cumpere sau sa rezerve? Nu chiar. Ai nevoie de putin ajutor si acest ajutor vine de la Etichetele Informative. In articolul de mai jos, ne propunem sa iti ...
Continua sa citesti
2
  210 Vizualizari
  0 Comentarii

Cuvinte de tranzitie in SEO

Textul se va imbunatati daca utilizati mai multe cuvinte de tranzitie. Familiarizati-va cu ele, utilizati-le mai des, singura grija fiind sa nu exagerati. Care sunt cuvintele de tranzitie? Cuvintele de tranzitie sunt cuvinte precum: „cele mai importante", „mai intai", „pentru", „primul", „primul", „urmatorul", „in continuare", „mai mult", „in cele din urma"... Cuvintele de tranzitie conduc trecerea de la o sectiune a textului la alta, d...
Continua sa citesti
3
  250 Vizualizari
  0 Comentarii

3 modalitati prin care ajungi cu usurinta la clientii tai pe Facebook si nu numai

Ai simtit si tu o scadere a numarului de oameni care iti vad postarile pe Facebook si a celor care interactioneaza cu ele? Intr-o perioada in care majoritatea afacerilor s-au mutat online e de inteles ca reach-ul organic si chiar cel venit din reclame platite scade. Asta nu inseamna ca e momentul sa renunti la promovarea afacerii tale, in niciun caz. Inseamna doar ca e momentul sa iei in considerare si alte modalitati de a ajunge la cli...
Continua sa citesti
2
  236 Vizualizari
  0 Comentarii

Ce trebuie sa stii inainte de a intra intr-un proces de branding personal

Crezi in tine si in visul tau de a-ti creste propriile idei de afaceri, ti-ai definit profilul viitorului business, ai chiar si ceva mijloace financiare necesare oricarui inceput, oportunitatile par sa defileze prin viata ta... si totusi, de unde ar trebui sa incepi, care ar fi primul pas concret? Dar urmatorul? Iata cateva sugestii privind succesiunea acestora. Primul pas: Sa ceri sfatul unui specialist pe probleme de branding personal...
Continua sa citesti
2
  368 Vizualizari
  0 Comentarii

Buget de promovare sau ganduri despre viitor

Facebook-ul a distribuit un desen stilizat, tip Yin si Yang care ma anunta ca intotdeauna "exista o veste buna și o veste rea". Vestea buna este ca "nimic rau nu dureaza vesnic", iar vestea rea, "ca nimic bun nu dureaza vesnic". Va suna cunoscut? Antreprenoriatul iti da, adesea, senzatia ca te afli pe nisipuri miscatoare, ceea ce te face, in mod paradoxal, sa vrei sa te intorci si eviti sa privesti viitorul. Acum, dupa ce este clar ce a...
Continua sa citesti
3
  412 Vizualizari
  0 Comentarii

Cum ar trebui sa comunice companiile, in functie de business-ul lor

Publicitatea a evoluat foarte mult in ultimii 50 de ani, iar concurenta a devenit apriga. Astazi suntem supusi la aproximativ 6000 de reclame/zi. In acest context devine o provocare sa gasesti canalele potrivite pentru a-ti distribui mesajul. In special firmele mici se confrunta cu aceasta problema, iar de cele mai multe ori este vitala, poata hotari succesul sau esecului business-ului. Poti sa ai cel mai bun produs sau cel mai bun serv...
Continua sa citesti
8
  710 Vizualizari
  0 Comentarii

Ce este un Social Media Manager? Costuri și beneficii

Dacă ai o afacere prezentă în mediul online, mai mult ca sigur ai auzit de Social Media Manager. Cine este acesta? Cu ce se ocupă el și de ce ar trebui ca orice afacere prezentă online să aibă așa ceva pentru a-și îmbunătăți campaniile de marketing? Un Social Media Manager (SMM) este o persoană din interiorul sau exteriorul unei afaceri care este înzestrată cu monitorizarea, filtrarea, analiza și ghidarea prezenței pe social media a unu...
Continua sa citesti
3
  1092 Vizualizari
  0 Comentarii

Instagram #Hashtag 2019

Am vorbit despre cea mai bună rețea pentru marketing în 2019, însă nu am zis prea multe despre cum o putem folosi. Astăzi îți prezentăm cum influențează hashtag-urile campaniile tale de marketing pe Instagram. Dacă vrei să vezi cum să pui pe picioare o astfel de campanie, te invit să citești și Cum începi o campanie de social media. Știai că postările pe Instagram cu cel puțin un hashtag au o rată de interacțiune cu 12,6% mai mare decât...
Continua sa citesti
2
  960 Vizualizari
  0 Comentarii

5 aplicații pentru un story bun

Vorbeam în articolul trecut despre cât de important este să ai un cont de Instagram și cât de important este să creezi o strategie de marketing acolo. Astăzi vorbim despre conținutul care obține cel mai mult engagement, story-urile. Știm toți ce sunt acestea și cum funcționează. Însă e destul de greu să ajungi să faci un story bun din toate punctele de vedere dacă nu ai minime cunoștințe de design grafic, Photoshop și puțină viziune. De...
Continua sa citesti
2
  1130 Vizualizari
  0 Comentarii

Trenduri Facebook Marketing în 2019

Anul 2018 a fost numit "Apocalipsa Facebook" atunci când Mark Zuckerberg a făcut câteva declarații halucinante cu privire la partea de marketing desfășurată pe Facebook. Platforma destinată comunicării și relaționării virtuale a evoluat din 2004 până în prezent într-un mod accelerat ceea ce a făcut ca marketerii să se adapteze și să aducă noi inovații în materie de digittal marketing. Mai jos îți vom prezenta câteva trenduri pe care ar ...
Continua sa citesti
1
  542 Vizualizari
  0 Comentarii