Ce trebuie sa stii inainte de a intra intr-un proces de branding personal

Crezi in tine si in visul tau de a-ti creste propriile idei de afaceri, ti-ai definit profilul viitorului business, ai chiar si ceva mijloace financiare necesare oricarui inceput, oportunitatile par sa defileze prin viata ta... si totusi, de unde ar trebui sa incepi, care ar fi primul pas concret? Dar urmatorul? Iata cateva sugestii privind succesiunea acestora. Primul pas: Sa ceri sfatul unui specialist pe probleme de branding personal...
Continua sa citesti
0
  46 Vizualizari
  0 Comentarii

Buget de promovare sau ganduri despre viitor

Facebook-ul a distribuit un desen stilizat, tip Yin si Yang care ma anunta ca intotdeauna "exista o veste buna și o veste rea". Vestea buna este ca "nimic rau nu dureaza vesnic", iar vestea rea, "ca nimic bun nu dureaza vesnic". Va suna cunoscut?Antreprenoriatul iti da, adesea, senzatia ca te afli pe nisipuri miscatoare, ceea ce te face, in mod paradoxal, sa vrei sa te intorci si eviti sa privesti viitorul. Acum, dupa ce este clar ce av...
Continua sa citesti
2
  134 Vizualizari
  0 Comentarii

6 moduri creative de a introduce spiritul sărbătorilor în campaniile tale de marketing

Sărbătorile de iarnă sunt un prilej minunat pentru a crea campanii de marketing care să atragă! Cine nu iubește sărbătorile de iarnă? Arată audienței tale că și tu o faci!Îți propun câteva idei care vor transpune spiritul sărbătorilor pe paginile tale de social media.1. Decorează-ți logo-ul și coperteleFotografia ta de copertă ar trebui să reprezinte mereu valoarea pe care brand-ul tău o oferă și personalitatea acestuia. Dar dacă v...
Continua sa citesti
1
  476 Vizualizari
  0 Comentarii

Viitorul marketingului - marketingul conversațional

Într-un articol scris recent susțineam că marketingul are un rol foarte important în dezvoltarea unei afaceri și am prezentat o scurtă istorie a evoluției lui. Marketingul pe internet a început în anii 1990 prin apariția primelor site-uri și blog-uri. În 1999 existau 23 de blog-uri active, iar astăzi există peste 150 de milioane de astfel de site-uri de conținut.Oamenii sunt interesați în a găsi informații rapid și ieftin, de ...
Continua sa citesti
3
  555 Vizualizari
  0 Comentarii

Istoria marketingului și cum poate ajuta acesta afacerile

Astăzi, marketingul este cunoscut ca un amestec de strategii și tehnologie, dar nu a fost mereu așa. Marketingul, așa cum îl știm, a început cu pași mărunți pentru a vinde bunuri și servicii.Încercările de a realiza aceste lucruri sunt atât de vechi încât putem spune că au apărut odată cu civilizația. Unii susțin că marketingul a apărut odată cu încercarea de a prezenta bunuri într-un mod cert pentru tranzacționare. Efortul de a dezvolt...
Continua sa citesti
3
  643 Vizualizari
  0 Comentarii

Messenger Marketing, cel mai profitabil canal de promovare online

Messenger Marketing este un nou concept la nivel global care face referire la marketingul conversațional prin Facebook Messenger.În România, Facebook Messenger are peste 6 milioane de utilizatori activi zilnic și 10 milioane de utilizatori activi lunar, iar folosirea aplicației de mesagerie este a doua cea mai folosită, după WhatsApp.Messenger Marketing este construit pe baza inteligenței artificiale, dar și a unor strategii mecanice ca...
Continua sa citesti
1
  196 Vizualizari
  0 Comentarii

Cum ar trebui sa comunice companiile, in functie de business-ul lor

Publicitatea a evoluat foarte mult in ultimii 50 de ani, iar concurenta a devenit apriga.Astazi suntem supusi la aproximativ 6000 de reclame/zi. In acest context devine o provocare sa gasesti canalele potrivite pentru a-ti distribui mesajul. In special firmele mici se confrunta cu aceasta problema, iar de cele mai multe ori este vitala, poata hotari succesul sau esecului business-ului.Poti sa ai cel mai bun produs sau cel mai bun servic...
Continua sa citesti
8
  496 Vizualizari
  0 Comentarii

Ce este un Social Media Manager? Costuri și beneficii

Dacă ai o afacere prezentă în mediul online, mai mult ca sigur ai auzit de Social Media Manager. Cine este acesta? Cu ce se ocupă el și de ce ar trebui ca orice afacere prezentă online să aibă așa ceva pentru a-și îmbunătăți campaniile de marketing?Un Social Media Manager (SMM) este o persoană din interiorul sau exteriorul unei afaceri care este înzestrată cu monitorizarea, filtrarea, analiza și ghidarea prezenței pe social media a unui...
Continua sa citesti
3
  716 Vizualizari
  0 Comentarii

Instagram #Hashtag 2019

Am vorbit despre cea mai bună rețea pentru marketing în 2019, însă nu am zis prea multe despre cum o putem folosi. Astăzi îți prezentăm cum influențează hashtag-urile campaniile tale de marketing pe Instagram. Dacă vrei să vezi cum să pui pe picioare o astfel de campanie, te invit să citești și Cum începi o campanie de social media.Hashtag-urile sunt puternice și te pot ajuta să ajungi la publicul tău țintă, să atragi urmăritori din niș...
Continua sa citesti
2
  724 Vizualizari
  0 Comentarii

5 aplicații pentru un story bun

Vorbeam în articolul trecut despre cât de important este să ai un cont de Instagram și cât de important este să creezi o strategie de marketing acolo.Astăzi vorbim despre conținutul care obține cel mai mult engagement, story-urile. Știm toți ce sunt acestea și cum funcționează. Însă e destul de greu să ajungi să faci un story bun din toate punctele de vedere dacă nu ai minime cunoștințe de design grafic, Photoshop și puțină viziune.De a...
Continua sa citesti
2
  750 Vizualizari
  0 Comentarii

Trenduri Facebook Marketing în 2019

Anul 2018 a fost numit "Apocalipsa Facebook" atunci când Mark Zuckerberg a făcut câteva declarații halucinante cu privire la partea de marketing desfășurată pe Facebook.Platforma destinată comunicării și relaționării virtuale a evoluat din 2004 până în prezent într-un mod accelerat ceea ce a făcut ca marketerii să se adapteze și să aducă noi inovații în materie de digittal marketing.Mai jos îți vom prezenta câteva trenduri pe care ar tr...
Continua sa citesti
1
  392 Vizualizari
  0 Comentarii