Cum sa ajungi in topul cautarilor online folosind SEO

Marketing-ul online este un domeniu la fel de competitiv ca oricare altul. Multi ar compara acest domeniu cu agentiile de vanzari pe teren, insa online exista mult mai mult magazine, deci in mod evident este o competitie mai mare. In prezent sunt mii de afaceri si magazine care isi promoveaza serviciile si produsele online, insa nu toti se bucura de acelasi succes, deoarece nu toti implementeaza servicii SEO care sa le optimizeze site-u...
Continua sa citesti
2
  231 Vizualizari
  0 Comentarii

Etichete Informative: noul agent de vanzari

Odata cu intrarea potentialului client in turul virtual 3D al afacerii tale, procesul de vanzare a fost declansat automat. Turul virtual 3D ii ofera acestuia o experienta vizuala si uneori si auditiva, extrem de captivanta, insa este oare suficient acest lucru pentru a-l determina sa cumpere sau sa rezerve? Nu chiar. Ai nevoie de putin ajutor si acest ajutor vine de la Etichetele Informative. In articolul de mai jos, ne propunem sa iti ...
Continua sa citesti
2
  205 Vizualizari
  0 Comentarii

Cuvinte de tranzitie in SEO

Textul se va imbunatati daca utilizati mai multe cuvinte de tranzitie. Familiarizati-va cu ele, utilizati-le mai des, singura grija fiind sa nu exagerati. Care sunt cuvintele de tranzitie? Cuvintele de tranzitie sunt cuvinte precum: „cele mai importante", „mai intai", „pentru", „primul", „primul", „urmatorul", „in continuare", „mai mult", „in cele din urma"... Cuvintele de tranzitie conduc trecerea de la o sectiune a textului la alta, d...
Continua sa citesti
3
  243 Vizualizari
  0 Comentarii

Buget de promovare sau ganduri despre viitor

Facebook-ul a distribuit un desen stilizat, tip Yin si Yang care ma anunta ca intotdeauna "exista o veste buna și o veste rea". Vestea buna este ca "nimic rau nu dureaza vesnic", iar vestea rea, "ca nimic bun nu dureaza vesnic". Va suna cunoscut? Antreprenoriatul iti da, adesea, senzatia ca te afli pe nisipuri miscatoare, ceea ce te face, in mod paradoxal, sa vrei sa te intorci si eviti sa privesti viitorul. Acum, dupa ce este clar ce a...
Continua sa citesti
3
  405 Vizualizari
  0 Comentarii

Cum sa folosesti un chatbot

Chatbot este un instrument de marketing online care se bazeaza pe interactiune unu la unu cu potentialii clienti, folosindu-se de inteligenta artificiala si personalizare. In scopul imbunatatirii campaniilor de marketing online, chatbot poate fi folosit in mai multe moduri si pentru diverse obiective:  1. Folosirea chatbot pentru call-center Potentialii clienti au cele mai multe intrebari. Gandeste-te cum a fost momentul acela cand...
Continua sa citesti
3
  548 Vizualizari
  0 Comentarii

Messenger Marketing, unealta puternica pe care vei dori garantat sa o folosesti

Te rog sa te uiti cu atentie la graficul de mai jos si sa-ti pui intrebarea ce reprezinta:  Daca ai ghicit ca este vorba despre lead-uri castigate din piata rece pentru un business de tip e-commerce, felicitari! 1618 potentiali colaboratori/clienti in 54 de zile, asta DA exemplu puternic despre ceea ce inseamna Messenger Marketing! Doresti sa iti dezvolti afacerea cu Messenger Marketing? Nu faci nici o greseala: Facebook Messenger ...
Continua sa citesti
3
  673 Vizualizari
  0 Comentarii

Chatbot. De ce îl folosesc marile companii

Marketingul conversational prin instrumentul sau, chatbot, este folosit de numeroase companii mari la nivel mondial, precum: KLM Airlines, Booking, Sephora, The Wall Street Journal etc. Exista mai multe motive pentru care cele mai mari afaceri ale lumii au hotarat sa foloseasca acest sistem. Au vrut sa fie primele care inoveaza pentru ca oamenii din spatele acestor business-uri stiu ca inovatia duce catre prosperitate. Intr-o lume ...
Continua sa citesti
2
  694 Vizualizari
  0 Comentarii

Cum să promovezi un restaurant în social media? (GHID)

Nu e ușor să fii proprietar de restaurant, dar la fel de greu este să construiești o prezență solidă în mediul online a unui restaurant. Astăzi te vom învăța cum să promovezi un restaurant în social media și nu ne referim doar la promovarea plătită, ci la crearea unei prezențe puternice pe rețelele de socializare. Informațiile de față au fost culese pe o perioadă relativ lungă de timp și au la bază bune practici ale marilor restaurante ...
Continua sa citesti
3
  1800 Vizualizari
  0 Comentarii

Ce este un Social Media Manager? Costuri și beneficii

Dacă ai o afacere prezentă în mediul online, mai mult ca sigur ai auzit de Social Media Manager. Cine este acesta? Cu ce se ocupă el și de ce ar trebui ca orice afacere prezentă online să aibă așa ceva pentru a-și îmbunătăți campaniile de marketing? Un Social Media Manager (SMM) este o persoană din interiorul sau exteriorul unei afaceri care este înzestrată cu monitorizarea, filtrarea, analiza și ghidarea prezenței pe social media a unu...
Continua sa citesti
3
  1079 Vizualizari
  0 Comentarii

Cum să începi o campanie de social media

Te-ai decis că brand-ul tău trebuie să interacționeze cu publicul său într-un mod autentic și pe termen lung. Ai ales social media pentru a atinge acest obiectiv. De aici începe greul. Pentru a face asta e nevoie să construiești o campanie de social media marketing foarte bine pusă la punct. Chiar dacă postezi lucruri interesante din compania ta în mod regulat și chiar dacă distribui conținutul tău pe canalele de social media, nu poți f...
Continua sa citesti
2
  1192 Vizualizari
  0 Comentarii

De ce sunt imporante serviciile de optimizare SEO?

Nimic mai simplu. Pentru ca le permite sa concureze cu brand-uri care in timp au dobandit notorietate online intr-un domeniu de activitate dat. Pentru ca le permite sa surclaseze alte brand-uri care au autoritate online. Pentru ca le ofera prilejul sa tinda catre succes si sa fie recunoscute la nivel national pentru calitatea produselor si/sau serviciilor oferite. In primul rand, serviciile de optimizare SEO sunt procese prin intermediu...
Continua sa citesti
3
  581 Vizualizari
  0 Comentarii