Buget de promovare sau ganduri despre viitor

Facebook-ul a distribuit un desen stilizat, tip Yin si Yang care ma anunta ca intotdeauna "exista o veste buna și o veste rea". Vestea buna este ca "nimic rau nu dureaza vesnic", iar vestea rea, "ca nimic bun nu dureaza vesnic". Va suna cunoscut?Antreprenoriatul iti da, adesea, senzatia ca te afli pe nisipuri miscatoare, ceea ce te face, in mod paradoxal, sa vrei sa te intorci si eviti sa privesti viitorul. Acum, dupa ce este clar ce av...
Continua sa citesti
2
  160 Vizualizari
  0 Comentarii

Cum sa folosesti un chatbot

Chatbot este un instrument de marketing online care se bazeaza pe interactiune unu la unu cu potentialii clienti, folosindu-se de inteligenta artificiala si personalizare.In scopul imbunatatirii campaniilor de marketing online, chatbot poate fi folosit in mai multe moduri si pentru diverse obiective:  1. Folosirea chatbot pentru call-centerPotentialii clienti au cele mai multe intrebari. Gandeste-te cum a fost momentul acela cand n...
Continua sa citesti
3
  314 Vizualizari
  0 Comentarii

Messenger Marketing, unealta puternica pe care vei dori garantat sa o folosesti

Te rog sa te uiti cu atentie la graficul de mai jos si sa-ti pui intrebarea ce reprezinta:  Daca ai ghicit ca este vorba despre lead-uri castigate din piata rece pentru un business de tip e-commerce, felicitari!1618 potentiali colaboratori/clienti in 54 de zile, asta DA exemplu puternic despre ceea ce inseamna Messenger Marketing!Doresti sa iti dezvolti afacerea cu Messenger Marketing?Nu faci nici o greseala: Facebook Messenger Mar...
Continua sa citesti
3
  280 Vizualizari
  0 Comentarii

Chatbot. De ce îl folosesc marile companii

Marketingul conversational prin instrumentul sau, chatbot, este folosit de numeroase companii mari la nivel mondial, precum: KLM Airlines, Booking, Sephora, The Wall Street Journal etc.Exista mai multe motive pentru care cele mai mari afaceri ale lumii au hotarat sa foloseasca acest sistem. Au vrut sa fie primele care inoveaza pentru ca oamenii din spatele acestor business-uri stiu ca inovatia duce catre prosperitate.Intr-o lume in...
Continua sa citesti
2
  512 Vizualizari
  0 Comentarii

6 moduri creative de a introduce spiritul sărbătorilor în campaniile tale de marketing

Sărbătorile de iarnă sunt un prilej minunat pentru a crea campanii de marketing care să atragă! Cine nu iubește sărbătorile de iarnă? Arată audienței tale că și tu o faci!Îți propun câteva idei care vor transpune spiritul sărbătorilor pe paginile tale de social media.1. Decorează-ți logo-ul și coperteleFotografia ta de copertă ar trebui să reprezinte mereu valoarea pe care brand-ul tău o oferă și personalitatea acestuia. Dar dacă v...
Continua sa citesti
1
  487 Vizualizari
  0 Comentarii

Viitorul marketingului - marketingul conversațional

Într-un articol scris recent susțineam că marketingul are un rol foarte important în dezvoltarea unei afaceri și am prezentat o scurtă istorie a evoluției lui. Marketingul pe internet a început în anii 1990 prin apariția primelor site-uri și blog-uri. În 1999 existau 23 de blog-uri active, iar astăzi există peste 150 de milioane de astfel de site-uri de conținut.Oamenii sunt interesați în a găsi informații rapid și ieftin, de ...
Continua sa citesti
3
  565 Vizualizari
  0 Comentarii

Istoria marketingului și cum poate ajuta acesta afacerile

Astăzi, marketingul este cunoscut ca un amestec de strategii și tehnologie, dar nu a fost mereu așa. Marketingul, așa cum îl știm, a început cu pași mărunți pentru a vinde bunuri și servicii.Încercările de a realiza aceste lucruri sunt atât de vechi încât putem spune că au apărut odată cu civilizația. Unii susțin că marketingul a apărut odată cu încercarea de a prezenta bunuri într-un mod cert pentru tranzacționare. Efortul de a dezvolt...
Continua sa citesti
3
  664 Vizualizari
  0 Comentarii

Messenger Marketing, cel mai profitabil canal de promovare online

Messenger Marketing este un nou concept la nivel global care face referire la marketingul conversațional prin Facebook Messenger.În România, Facebook Messenger are peste 6 milioane de utilizatori activi zilnic și 10 milioane de utilizatori activi lunar, iar folosirea aplicației de mesagerie este a doua cea mai folosită, după WhatsApp.Messenger Marketing este construit pe baza inteligenței artificiale, dar și a unor strategii mecanice ca...
Continua sa citesti
1
  206 Vizualizari
  0 Comentarii

Cum să promovezi un restaurant în social media? (GHID)

Nu e ușor să fii proprietar de restaurant, dar la fel de greu este să construiești o prezență solidă în mediul online a unui restaurant. Astăzi te vom învăța cum să promovezi un restaurant în social media și nu ne referim doar la promovarea plătită, ci la crearea unei prezențe puternice pe rețelele de socializare.Informațiile de față au fost culese pe o perioadă relativ lungă de timp și au la bază bune practici ale marilor restaurante c...
Continua sa citesti
3
  1219 Vizualizari
  0 Comentarii

Ce este un Social Media Manager? Costuri și beneficii

Dacă ai o afacere prezentă în mediul online, mai mult ca sigur ai auzit de Social Media Manager. Cine este acesta? Cu ce se ocupă el și de ce ar trebui ca orice afacere prezentă online să aibă așa ceva pentru a-și îmbunătăți campaniile de marketing?Un Social Media Manager (SMM) este o persoană din interiorul sau exteriorul unei afaceri care este înzestrată cu monitorizarea, filtrarea, analiza și ghidarea prezenței pe social media a unui...
Continua sa citesti
3
  728 Vizualizari
  0 Comentarii

Cum să începi o campanie de social media

Te-ai decis că brand-ul tău trebuie să interacționeze cu publicul său într-un mod autentic și pe termen lung. Ai ales social media pentru a atinge acest obiectiv. De aici începe greul. Pentru a face asta e nevoie să construiești o campanie de social media marketing foarte bine pusă la punct.Chiar dacă postezi lucruri interesante din compania ta în mod regulat și chiar dacă distribui conținutul tău pe canalele de social media, nu poți fi...
Continua sa citesti
2
  850 Vizualizari
  0 Comentarii