Cum ar trebui sa comunice companiile, in functie de business-ul lor

Publicitatea a evoluat foarte mult in ultimii 50 de ani, iar concurenta a devenit apriga.Astazi suntem supusi la aproximativ 6000 de reclame/zi. In acest context devine o provocare sa gasesti canalele potrivite pentru a-ti distribui mesajul. In special firmele mici se confrunta cu aceasta problema, iar de cele mai multe ori este vitala, poata hotari succesul sau esecului business-ului.Poti sa ai cel mai bun produs sau cel mai bun servic...
Continua sa citesti
8
  367 Vizualizari
  0 Comentarii

Prima editie Networking After Work - despre PR, prioritati si antreprenoriat

Pe 31 Octombrie am lansat o noua serie de evenimente in cadrul comunitatii MORE Networking, dedicate antreprenorilor si interactiunii organizate, intr-un cadru relaxat si o locatie centrala. Pentru ca suntem antreprenori si asta ne ocupa tot timpul, networking after work a venit ca urmare a cererii invitatilor si celor peste 2.000 de oameni cu care am interactionat in cei 3 ani ai comunitatii.Agenda evenimentului include un invitat surp...
Continua sa citesti
7
  842 Vizualizari
  0 Comentarii

Despre reputatie, o investitie pe termen lung!

Am citit pe net un cuvant care m-a facut sa deschid laptopul si sa ma gandesc mai mult la el - reputatie. Ce inseamna reputatia? Te precede? Te ajuta? E mit? Este importanta in afaceri? Dar in viata de zi cu zi? In relatiile personale?Reputatia este ceea ce spun oamenii despre tine. Este amprenta pe care ai lasat-o acolo unde ai calcat. Este etica. Nu aia din dex. Aia dovedita. Este mostenirea ta!Pentru o companie, reputatia este c...
Continua sa citesti
16
  1289 Vizualizari
  1 Comentariu