Folosește hashtag pe Instagram pentru a crește

În articolul trecut ți-am prezentat, pe scurt, 3 modalități de a crește pe cea mai în vogă rețea de socializare. Una dintre ele se referea la folosirea de hashtag pe Instagram și am spus că voi reveni într-un articol viitor cu mai multe detalii despre asta. Un hashtag pe Instagram este o etichetă care se folosește pentru ca imaginile tale să ajungă la cât mai multă lume. Instagram urmărește ceea ce o persoană apreciază, apoi, în funcție...
Continua sa citesti
2
  192 Vizualizari
  0 Comentarii

Cum definești o strategie de Social Media?

Nu trebuie să îți placă Social Media ca să îi recunoști utilitatea. Dacă la început se postau filmulețe amuzante, melodii și poze cu pisici (nu că situația s-ar fi schimbat), acum rețelele sociale sunt canale indispensabile oricărei firme care vrea să se promoveze online. Rețeaua Facebook (incluzând aici și Instagram și WhatsApp), este acum un competitor serios pentru Google, generând venituri de peste 20 miliarde de dolari în ultimul a...
Continua sa citesti
3
  183 Vizualizari
  0 Comentarii

Elementele unui profil care atrage pe Instagram

Un profil care atrage urmăritori trebuie să conțină mai multe elemente care să arate bine, iar acestea sunt: Numele contului de Instagram Numele contului de Instagram este printre primele lucruri pe care le vede un posibil urmăritor atunci când interacționează cu profilul tău. Acesta trebuie să fie simplu și ușor de reținut. Imaginea de profil Al doilea element de care trebuie să ții cont pentru a avea un profil care atrage este fotogra...
Continua sa citesti
1
  118 Vizualizari
  0 Comentarii

Te enervează reclamele pe YouTube? Află cum poți scăpa de ele

După ce am scris articolul despre reclamele pe Facebook, m-am gândit că reclamele pe YouTube sunt mult mai enervante decât cele pe platforma de socializare. Ce sunt acestea, cum funcționează și cum să scapi de ele am scris în acest articol. La treabă, haide! Ce sunt reclamele pe Youtube?​ Pe YouTube, reclamele sunt clipuri video sponsorizate (plătite) pentru a ajunge la cât mai multe persoane și sunt integrate în postările gratuite ale ...
Continua sa citesti
2
  4144 Vizualizari
  0 Comentarii

De ce am ales sa fiu ambasador Digital Divas 2019?

Ce au in comun comunitatea de business networking si cea de la digital divas, va intrebati poate. Ce au in comun oamenii care creaza strategii de business si cei care creaza continut in social media? Ce au in comun prospectarea cu postarile pe Instagram? Ce au in comun provocarile antreprenoriale cu mediul digital? Si unii si altii au aceeasi nevoie comuna, daca ma intrebati pe mine - oamenii. Si peste tot, oamenii cumpara povesti. Pove...
Continua sa citesti
3
  913 Vizualizari
  0 Comentarii

Cum să promovezi un restaurant în social media? (GHID)

Nu e ușor să fii proprietar de restaurant, dar la fel de greu este să construiești o prezență solidă în mediul online a unui restaurant. Astăzi te vom învăța cum să promovezi un restaurant în social media și nu ne referim doar la promovarea plătită, ci la crearea unei prezențe puternice pe rețelele de socializare. Informațiile de față au fost culese pe o perioadă relativ lungă de timp și au la bază bune practici ale marilor restaurante ...
Continua sa citesti
3
  2129 Vizualizari
  0 Comentarii

Ce este un Social Media Manager? Costuri și beneficii

Dacă ai o afacere prezentă în mediul online, mai mult ca sigur ai auzit de Social Media Manager. Cine este acesta? Cu ce se ocupă el și de ce ar trebui ca orice afacere prezentă online să aibă așa ceva pentru a-și îmbunătăți campaniile de marketing? Un Social Media Manager (SMM) este o persoană din interiorul sau exteriorul unei afaceri care este înzestrată cu monitorizarea, filtrarea, analiza și ghidarea prezenței pe social media a unu...
Continua sa citesti
3
  1210 Vizualizari
  0 Comentarii

Instagram #Hashtag 2019

Am vorbit despre cea mai bună rețea pentru marketing în 2019, însă nu am zis prea multe despre cum o putem folosi. Astăzi îți prezentăm cum influențează hashtag-urile campaniile tale de marketing pe Instagram. Dacă vrei să vezi cum să pui pe picioare o astfel de campanie, te invit să citești și Cum începi o campanie de social media. Știai că postările pe Instagram cu cel puțin un hashtag au o rată de interacțiune cu 12,6% mai mare decât...
Continua sa citesti
2
  1051 Vizualizari
  0 Comentarii

Cum să începi o campanie de social media

Te-ai decis că brand-ul tău trebuie să interacționeze cu publicul său într-un mod autentic și pe termen lung. Ai ales social media pentru a atinge acest obiectiv. De aici începe greul. Pentru a face asta e nevoie să construiești o campanie de social media marketing foarte bine pusă la punct. Chiar dacă postezi lucruri interesante din compania ta în mod regulat și chiar dacă distribui conținutul tău pe canalele de social media, nu poți f...
Continua sa citesti
2
  1364 Vizualizari
  0 Comentarii

De ce recomandarile din grupurile de Facebook nu functioneaza

Daca tot m-a prins furtuna la birou, am intrat putin pe Facebook. Nu stiu din ce grupuri faceti voi parte, dar in cele in care sunt eu - in mare cu si despre antreprenori - se cer constant recomandari. Initial m-a bucurat sa vad ca oamenii inteleg puterea recomandarilor in afaceri, dupa care m-am intristat cumplit. Oamenii nu au inteles ce inseamna recomandarea si o confunda des cu introducerile sau word of mouth marketing. In plus, nu ...
Continua sa citesti
6
  837 Vizualizari
  0 Comentarii

5 aplicații pentru un story bun

Vorbeam în articolul trecut despre cât de important este să ai un cont de Instagram și cât de important este să creezi o strategie de marketing acolo. Astăzi vorbim despre conținutul care obține cel mai mult engagement, story-urile. Știm toți ce sunt acestea și cum funcționează. Însă e destul de greu să ajungi să faci un story bun din toate punctele de vedere dacă nu ai minime cunoștințe de design grafic, Photoshop și puțină viziune. De...
Continua sa citesti
2
  1287 Vizualizari
  0 Comentarii