Introducere
  • Cont creat acum 5 ani
  • Municipiul București, România
Postare fixata
Activitati recente
  • Cristina Norocel a incarcat un videoclip nou in Resurse PR si Comunicare
    Stabilirea parteneriatelor cheie în Brandingul Personal ‏ — cu Adrian Ulmeanu
    Ghid de Brand Personal, episodul 6
    Stabilirea parteneriatelor cheie în Brandingul Personal
    P.S. Știai că acum poți să intri rapid în posesia Avatarului de Client (unelte de marketing super faine pentru business-ul tău)? Ia-l de aici GRATUIT: https://bit.ly/2Gd6g6B
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Cristina Norocel a incarcat un videoclip nou in Resurse PR si Comunicare
    Top 5 Greşeli ce se fac în personal branding:
    - brandul personal vorbeşte despre autenticitate şi nu despre perfecţiune
    - brandul personal traverseaza diferite cicluri de viaţă, fiind greşit să le anulezi sau maschezi
    - un brand personal nu devine mai atrăgător dacă face mai multe promisiuni, mai ales dacă nu le poate îndeplini
    - nu comunici în social media despre viaţa ta profesională. Practic, crezi că Facebook e doar o reţea pentru prieteni şi te limitezi la câteva postări pe lună,...
    Top 5 Greşeli ce se fac în personal branding:
    - brandul personal vorbeşte despre autenticitate şi nu despre perfecţiune
    - brandul personal traverseaza diferite cicluri de viaţă, fiind greşit să le anulezi sau maschezi
    - un brand personal nu devine mai atrăgător dacă face mai multe promisiuni, mai ales dacă nu le poate îndeplini
    - nu comunici în social media despre viaţa ta profesională. Practic, crezi că Facebook e doar o reţea pentru prieteni şi te limitezi la câteva postări pe lună, personale, care nu spun nimic despre cine eşti tu ca expert. Oamenii nu ştiu cu ce te ocupi, nu ai nici poziţia trecută la About şi nu vorbeşti deloc despre proiectele la care lucrezi, oamenii cu care te întâlneşti sau ce te face mândru la job.
    - nu îţi creezi conţinutul tău propriu. Fie că vorbim despre postări mai lungi cu păreri despre un subiect, de poze proprii sau de articole scrise de tine pe propriul blog, la tine lipsesc cu desăvârşire. Dacă ai o identitate vizuală dezvoltată, să postezi constant conţinut cu logo-ul tău ajută mult în branding personal.
    Mai mult
    ‏ — cu Adrian Ulmeanu
    Ghid de Brand Personal, episodul 5
    Top 5 Greşeli ce se fac în personal branding:
    - brandul personal vorbeşte despre autenticitate şi nu despre perfecţiune
    - brandul personal traverseaza diferite cicluri de viaţă, fiind greşit să le anulezi sau maschezi
    - un brand personal nu devine mai atrăgător dacă face mai multe promisiuni, mai ales dacă nu le poate îndeplini
    - nu comunici în social media despre viaţa ta profesională. Practic, crezi că Facebook e doar o reţea pentru prieteni şi te limitezi la câteva postări pe lună,...
    Top 5 Greşeli ce se fac în personal branding:
    - brandul personal vorbeşte despre autenticitate şi nu despre perfecţiune
    - brandul personal traverseaza diferite cicluri de viaţă, fiind greşit să le anulezi sau maschezi
    - un brand personal nu devine mai atrăgător dacă face mai multe promisiuni, mai ales dacă nu le poate îndeplini
    - nu comunici în social media despre viaţa ta profesională. Practic, crezi că Facebook e doar o reţea pentru prieteni şi te limitezi la câteva postări pe lună, personale, care nu spun nimic despre cine eşti tu ca expert. Oamenii nu ştiu cu ce te ocupi, nu ai nici poziţia trecută la About şi nu vorbeşti deloc despre proiectele la care lucrezi, oamenii cu care te întâlneşti sau ce te face mândru la job.
    - nu îţi creezi conţinutul tău propriu. Fie că vorbim despre postări mai lungi cu păreri despre un subiect, de poze proprii sau de articole scrise de tine pe propriul blog, la tine lipsesc cu desăvârşire. Dacă ai o identitate vizuală dezvoltată, să postezi constant conţinut cu logo-ul tău ajută mult în branding personal.
    Mai mult
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Cristina Norocel a incarcat un videoclip nou in Resurse PR si Comunicare
    "Avatar de Client Ideal" este al 4-lea live din seria de 7 live-uri susţinute de mine pentru comunitatea Business Romania.
    Ce este acest avatar de client și cu ce ne ajută el într-un business? În primul rând, atunci când definim avatarul, creionăm de fapt imaginea clientului ideal, sau cui vindem produsul ori serviciul. Cu ce ne ajută? Mai pe scurt, fără acesta, nu putem să trecem la a promova afacerea, la a vinde, căci prima premisă de la care plecăm atunci când vrem să vindem cuiva este să...
    "Avatar de Client Ideal" este al 4-lea live din seria de 7 live-uri susţinute de mine pentru comunitatea Business Romania.
    Ce este acest avatar de client și cu ce ne ajută el într-un business? În primul rând, atunci când definim avatarul, creionăm de fapt imaginea clientului ideal, sau cui vindem produsul ori serviciul. Cu ce ne ajută? Mai pe scurt, fără acesta, nu putem să trecem la a promova afacerea, la a vinde, căci prima premisă de la care plecăm atunci când vrem să vindem cuiva este să cunoaștem nevoile acestei persoane.
    Mai mult
    ‏ — cu Adrian Ulmeanu
    Ghid de Brand Personal, episodul 4
    "Avatar de Client Ideal" este al 4-lea live din seria de 7 live-uri susţinute de mine pentru comunitatea Business Romania.
    Ce este acest avatar de client și cu ce ne ajută el într-un business? În primul rând, atunci când definim avatarul, creionăm de fapt imaginea clientului ideal, sau cui vindem produsul ori serviciul. Cu ce ne ajută? Mai pe scurt, fără acesta, nu putem să trecem la a promova afacerea, la a vinde, căci prima premisă de la care plecăm atunci când vrem să vindem cuiva este...
    "Avatar de Client Ideal" este al 4-lea live din seria de 7 live-uri susţinute de mine pentru comunitatea Business Romania.
    Ce este acest avatar de client și cu ce ne ajută el într-un business? În primul rând, atunci când definim avatarul, creionăm de fapt imaginea clientului ideal, sau cui vindem produsul ori serviciul. Cu ce ne ajută? Mai pe scurt, fără acesta, nu putem să trecem la a promova afacerea, la a vinde, căci prima premisă de la care plecăm atunci când vrem să vindem cuiva este să cunoaștem nevoile acestei persoane.
    Mai mult
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  •   Cristi Iordache a apreciat aceasta postarea acum 1 luna
    Cristina Norocel a incarcat un videoclip nou in Resurse PR si Comunicare
    "Unique Selling Proposition " este al 3-lea live din seria de 7 live-uri susţinute de mine pentru comunitatea Business Romania.

    De ce crezi că anumite firme vând mai mult, mai bine şi mai scump? Răspunsul de cele mai multe ori este pentru că au o propoziţie unică de vânzare puternică sau un USP puternic. ‏ — cu Adrian Ulmeanu
    Ghid de Brand Personal, episodul 3
    "Unique Selling Proposition " este al 3-lea live din seria de 7 live-uri susţinute de mine pentru comunitatea Business Romania.
    De ce crezi că anumite firme vând mai mult, mai bine şi mai scump? Răspunsul de cele mai multe ori este pentru că au o propoziţie unică de vânzare puternică sau un USP puternic.
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  •   Cristi Iordache a apreciat aceasta postarea acum 1 luna
    Cristina Norocel a incarcat un videoclip nou in Resurse PR si Comunicare
    La baza brandului tău personal va sta viziunea brandului, apoi stâlpii brandului tău personal sunt valorile brandului tău , esenţa brandului tău personal, personalitatea brandului şi toate duc către promisiunea de brand. O dată identificate valorile, esenţa şi personalitatea vei începe pe acestea să le comunici către publicul tău.
    Toate cele de mai sus formează Arhitectura Brandului Personal.

    P.S. Știai că acum poți să intri rapid în posesia Kitului de Brand Personal (unelte de marketing...
    La baza brandului tău personal va sta viziunea brandului, apoi stâlpii brandului tău personal sunt valorile brandului tău , esenţa brandului tău personal, personalitatea brandului şi toate duc către promisiunea de brand. O dată identificate valorile, esenţa şi personalitatea vei începe pe acestea să le comunici către publicul tău.
    Toate cele de mai sus formează Arhitectura Brandului Personal.

    P.S. Știai că acum poți să intri rapid în posesia Kitului de Brand Personal (unelte de marketing super faine pentru business-ul tău)? Ia-l de aici GRATUIT:  https://bit.ly/3gpFS5t
    Mai mult
    ‏ — cu Adrian Ulmeanu
    Ghid de Brand Personal, episodul 2
    La baza brandului tău personal va sta viziunea brandului, apoi stâlpii brandului tău personal sunt valorile brandului tău , esenţa brandului tău personal, personalitatea brandului şi toate duc către promisiunea de brand. O dată identificate valorile, esenţa şi personalitatea vei începe pe acestea să le comunici către publicul tău.
    Toate cele de mai sus formează Arhitectura Brandului Personal.
    P.S. Știai că acum poți să intri rapid în posesia Kitului de Brand Personal (unelte de marketing...
    La baza brandului tău personal va sta viziunea brandului, apoi stâlpii brandului tău personal sunt valorile brandului tău , esenţa brandului tău personal, personalitatea brandului şi toate duc către promisiunea de brand. O dată identificate valorile, esenţa şi personalitatea vei începe pe acestea să le comunici către publicul tău.
    Toate cele de mai sus formează Arhitectura Brandului Personal.
    P.S. Știai că acum poți să intri rapid în posesia Kitului de Brand Personal (unelte de marketing super faine pentru business-ul tău)? Ia-l de aici GRATUIT: https://bit.ly/3gpFS5t
    Mai mult
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  •   Cristi Iordache a apreciat aceasta postarea acum 1 luna
    Cristina Norocel a incarcat un videoclip nou in Resurse PR si Comunicare
    "Ce definește brandul dvs personal ?" este o intrebare care ar trebui sa ne preocupe permanent.

    Ghidul nostru va fi Norocel Cristina (trainer, consultant marketing, comunicator si antreprenor) care, pe parcursul celor 7 LIVE-uri, ne va arata cum sa avem mereu raspunsuri si o strategie eficienta pe linia brandului personal. ‏ — cu Adrian Ulmeanu
    Ghid de Brand Personal, episodul 1
    "Ce definește brandul dvs personal ?" este o intrebare care ar trebui sa ne preocupe permanent.
    Ghidul nostru va fi Norocel Cristina (trainer, consultant marketing, comunicator si antreprenor) care, pe parcursul celor 7 LIVE-uri, ne va arata cum sa avem mereu raspunsuri si o strategie eficienta pe linia brandului personal.
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Atunci cand ne gandim la ideea de a ne promova afacerea, primele platforme care vin natural in minte sunt retelele de socializare precum Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, sau Google.Astfel, daca ne limitam la primul gand, putem sa pierdem cu usurinta din vedere o varianta care ne poate aduce aproape de un numar foarte mare de utilizatori si anume WhatsApp.Daca in articolul precedent ai aflat ce este si cum poti folosi cea mai...
    1. Continua sa citesti
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Cele mai recente statistici spun ca aplicatia WhatsApp are 2 miliarde de utilizatori in toata lumea, comparativ cu Facebook Messenger, care are 1.3 miliarde de utilizatori.Ce inseamna asta? Ca sunt sanse foarte mari ca si clientii tai sa faca parte dintre cei 2 miliarde de utilizatori ai WhatsaApp. Inseamna totodata ca cea mai populara aplicatie de mesagerie a momentului poate fi o unealta foarte utila pentru afacerea ta. Cum a ajuns...
    1. Continua sa citesti
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  •   Cristi Iordache a apreciat aceasta postarea acum 3 luni
    Specialistii recomanda folosirea chatbots pentru o comunicare mai buna si mai eficienta cu clientii si pentru ca reprezinta nu doar prezentul ci si viitorul in marketing.Intrebarea momentului nu este daca ar trebui sau nu sa ai si tu un chatbot pentru afacerea ta, ci cum poti avea un chatbot bun si eficient.Daca totusi te intrebi de ce ai alege sa folosesti un chatbot, iti oferim noi cateva motive, din experienta. Ce...
    1. Continua sa citesti
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Te intrebi si tu ce este un chatbot si de unde a aparut acest trend? Poate te gandesti daca un chatbot ar fi potrivit si pentru afacerea ta. Desi pare a fi o noutate iar cuvantul chatbot a intrat in vocabularul nostru de curand, prima idee care a dus la aparitia chatbots a fost lansata in 1950. Evolutia lor a fost una destul de lenta la inceput, insa odata cu evolutia tehnologiei in...
    1. Continua sa citesti
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
Nu exista activitati
Unable to load tooltip content.