Introducere
  • Cont creat acum 5 ani
  • Municipiul București, România
Postare fixata
Activitati recente
  • Atunci cand ne gandim la ideea de a ne promova afacerea, primele platforme care vin natural in minte sunt retelele de socializare precum Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, sau Google.Astfel, daca ne limitam la primul gand, putem sa pierdem cu usurinta din vedere o varianta care ne poate aduce aproape de un numar foarte mare de utilizatori si anume WhatsApp.Daca in articolul precedent ai aflat ce este si cum poti folosi cea mai...
    1. Continua sa citesti
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Cele mai recente statistici spun ca aplicatia WhatsApp are 2 miliarde de utilizatori in toata lumea, comparativ cu Facebook Messenger, care are 1.3 miliarde de utilizatori.Ce inseamna asta? Ca sunt sanse foarte mari ca si clientii tai sa faca parte dintre cei 2 miliarde de utilizatori ai WhatsaApp. Inseamna totodata ca cea mai populara aplicatie de mesagerie a momentului poate fi o unealta foarte utila pentru afacerea ta. Cum a ajuns...
    1. Continua sa citesti
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  •   Cristi Iordache a apreciat aceasta postarea acum 11 luni
    Specialistii recomanda folosirea chatbots pentru o comunicare mai buna si mai eficienta cu clientii si pentru ca reprezinta nu doar prezentul ci si viitorul in marketing.Intrebarea momentului nu este daca ar trebui sau nu sa ai si tu un chatbot pentru afacerea ta, ci cum poti avea un chatbot bun si eficient.Daca totusi te intrebi de ce ai alege sa folosesti un chatbot, iti oferim noi cateva motive, din experienta. Ce...
    1. Continua sa citesti
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Te intrebi si tu ce este un chatbot si de unde a aparut acest trend? Poate te gandesti daca un chatbot ar fi potrivit si pentru afacerea ta. Desi pare a fi o noutate iar cuvantul chatbot a intrat in vocabularul nostru de curand, prima idee care a dus la aparitia chatbots a fost lansata in 1950. Evolutia lor a fost una destul de lenta la inceput, insa odata cu evolutia tehnologiei in...
    1. Continua sa citesti
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Ai simtit si tu o scadere a numarului de oameni care iti vad postarile pe Facebook si a celor care interactioneaza cu ele?Intr-o perioada in care majoritatea afacerilor s-au mutat online e de inteles ca reach-ul organic si chiar cel venit din reclame platite scade.Asta nu inseamna ca e momentul sa renunti la promovarea afacerii tale, in niciun caz. Inseamna doar ca e momentul sa iei in considerare si alte modalitati...
    1. Continua sa citesti
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Site4All Anunt
    Ai nevoie de raspunsuri la intrebarile tale?
    https://www.site4all.ro/discutii
    Incurajam oamenii sa impartaseasca si sa creasca cunostintele celoralalti. In sectiunea de DISCUTII oricine poate sa scrie o intrebare despre orice subiect, sa citeasca raspunsuri de calitate, personalizate si relevante si sa-si impartaseasca propriile pareri cu ceilalti.
  • 🔖 Deoarece:
    1. Sunt șanse de 99.99 % ca să deții pagină de #Facebook de afacere și/sau site web;
    2. Vizitatorii tăi online MEREU au nevoie de răspunsuri RAPIDE iar tu nu poți fi non-stop pe #online
    AM PREGĂTIT UN WEBINAR ÎN CARE, ÎN 40 DE MINUTE, ÎȚI ARĂT CUM SĂ ASIGURI RĂSPUNSURI RAPIDE PROSPECȚILOR TĂI DIN MEDIUL ONLINE, FĂRĂ SĂ STAI TOT TIMPUL LA LAPTOP ȘI/SAU TELEFON.
    Webinarul se adresează (și) oamenilor fără cunoștinte tehnice și are 20% "teorie" și 80% practică (îți recomand să nu îl...
    🔖 Deoarece:
    1. Sunt șanse de 99.99 % ca să deții pagină de #Facebook de afacere și/sau site web;
    2. Vizitatorii tăi online MEREU au nevoie de răspunsuri RAPIDE iar tu nu poți fi non-stop pe #online
    AM PREGĂTIT UN WEBINAR ÎN CARE, ÎN 40 DE MINUTE, ÎȚI ARĂT CUM SĂ ASIGURI RĂSPUNSURI RAPIDE PROSPECȚILOR TĂI DIN MEDIUL ONLINE, FĂRĂ SĂ STAI TOT TIMPUL LA LAPTOP ȘI/SAU TELEFON.
    Webinarul se adresează (și) oamenilor fără cunoștinte tehnice și are 20% "teorie" și 80% practică (îți recomand să nu îl vezi de pe telefon, ci de pe laptop!).
    Te asigur 💯 că nu vei pierde timpul și vei învăța ceva pe care apoi vei putea aplica IMEDIAT în afacerea ta.
     https://event.robomarketing.ro/abchatbot
    Mai mult
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Adrian Ulmeanu a creat o postare noua in blog, Cum sa folosesti un chatbot
    Chatbot este un instrument de marketing online care se bazeaza pe interactiune unu la unu cu potentialii clienti, folosindu-se de inteligenta artificiala si personalizare.In scopul imbunatatirii campaniilor de marketing online, chatbot poate fi folosit in mai multe moduri si pentru diverse obiective:  1. Folosirea chatbot pentru call-centerPotentialii clienti au cele mai multe intrebari. Gandeste-te cum a fost momentul acela cand nu mai scapai de intrebarile sacaitoare ale unui potential client... Cat de...
    1. Continua sa citesti
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Nu te însingura, comunică!
    Ține minte: starea de urgență este la nivel de limitare a răspândirii virusului, nu la nivel de nevoie de comunicare.
    Carantina impusă nu are nimic de a face cu activitatea ta online care asigură prezența ta în mintea clienților.
    Nu renunța nicidecum să fii aproape de ei și să comunici cu aceștia. Chiar daca situatia de față nu este una dorită, nu e nevoie să te "izolezi" online doar pentru că o parte din resursele tale nu mai sunt așa cum ai plănuit.
    Reinventează-t...
    Nu te însingura, comunică!
    Ține minte: starea de urgență este la nivel de limitare a răspândirii virusului, nu la nivel de nevoie de comunicare.
    Carantina impusă nu are nimic de a face cu activitatea ta online care asigură prezența ta în mintea clienților.
    Nu renunța nicidecum să fii aproape de ei și să comunici cu aceștia. Chiar daca situatia de față nu este una dorită, nu e nevoie să te "izolezi" online doar pentru că o parte din resursele tale nu mai sunt așa cum ai plănuit.
    Reinventează-te și fii din nou activ în comunicare. Fără a minimaliza ceea ce se întâmplă acum (însă și fără a agita spiritele!) comunică cu potențialii tăi clienți și arată-le că ai puterea să fii în "piață" și lângă ei!
    Noi, cei de la RoboMarketing, asigurăm simplu și eficient această comunicare prin asistenți virtuali de chat ( #chatbot ) care, atunci când sunt configurați corect și pe nevoile tale și ale clienților tăi, pot asigura eficient legătura dintre tine și beneficiarii produselor și serviciilor tale, fără să fie afectați în niciun fel de situații de urgență, carantine și izolări impuse.
    Mai multe informații pe  https://www.robomarketing.ro/
    Mai mult
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Asigură comunicarea permanentă cu clienții tăi!
    Clienții tăi, mai mult ca niciodată, nu au nevoie să li se vândă, însă au nevoie să știe în continuare mai multe despre tine și ceea ce faci.
    Arată-le că ești lângă ei, chiar dacă beneficiul imediat nu este să-ți vinzi produsele/serviciile. În acest mod, vei rămâne în atenția și memoria lor ca cel care a reușit să fie mereu acolo, pentru ei, să îi ajute.
    Noi, cei de la RoboMarketing, dezvoltăm și integrăm rapid forța necesară ca să poți...
    Asigură comunicarea permanentă cu clienții tăi!
    Clienții tăi, mai mult ca niciodată, nu au nevoie să li se vândă, însă au nevoie să știe în continuare mai multe despre tine și ceea ce faci.
    Arată-le că ești lângă ei, chiar dacă beneficiul imediat nu este să-ți vinzi produsele/serviciile. În acest mod, vei rămâne în atenția și memoria lor ca cel care a reușit să fie mereu acolo, pentru ei, să îi ajute.
    Noi, cei de la RoboMarketing, dezvoltăm și integrăm rapid forța necesară ca să poți comunica permanent cu potențialii și actualii tăi clienți. Asistenții noștri virtuali de comunicare ( #chatbot ) susțin zi și noapte, fără odihnă, fără greșeală și fără teamă, una dintre nevoile esențiale ale oricarui om și afaceri: comunicarea.
    Mai multe informații pe  https://www.robomarketing.ro/
    Mai mult
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Comunică eficient beneficiile serviciilor și produselor tale!
    Lasă deoparte surplusul de informații. Până la această criză, atenția clienților tăi era oricum destul de fragmentată de zgomotul reclamelor concurenței tale directe și indirecte. Iar în situația de față toți suntem înclinați să ne cheltuim resursele cât mai puțin, pe ceva mult mai relavant decât până acum!
    Așa că e timpul să-ți regândești serios strategia de marketing și să aduci în fața clienților tăi, cât mai coerent și...
    Comunică eficient beneficiile serviciilor și produselor tale!
    Lasă deoparte surplusul de informații. Până la această criză, atenția clienților tăi era oricum destul de fragmentată de zgomotul reclamelor concurenței tale directe și indirecte. Iar în situația de față toți suntem înclinați să ne cheltuim resursele cât mai puțin, pe ceva mult mai relavant decât până acum!
    Așa că e timpul să-ți regândești serios strategia de marketing și să aduci în fața clienților tăi, cât mai coerent și concret, beneficiile serviciilor și produselor tale.
    În acest momente, este potrivit să faci cunoscut acel DE CE al ceea ce oferi tu:
    De ce să acord atenție serviciilor tale? De ce să cumpăr de la tine? De ce să "merg" mai departe cu tine?
    Noi, cei de la #RoboMarketing , credem cu tărie că, mai ales în această situație de criză, comunicarea este vitală și aduce, pe lângă informațiile necesare, și sentimentul uman de siguranță și comunitatea.
    Asistenții noștrii virtuali de #comunicare suplinesc cu brio o parte din resurselor care deja îți lipsesc, fiind mereu la "biroul" de relații cu clienții si pe "teren" ca "agenți de vânzări".
    Și, de îndată ce ai pornit în acestă "călătorie" a utilizarii #chatbot pentru serviciile și produsele tale, e bine să știi că lângă tine există mereu profesioniști care reușesc să găsească soluții rapide și eficiente pentru orice probleme.
    Mai multe informații pe  https://www.robomarketing.ro/
    Mai mult
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
Nu exista activitati
Unable to load tooltip content.
Cron Job Starts