Blog

Nu e ușor să fii proprietar de restaurant, dar la fel de greu este să construiești o prezență solidă în mediul online a unui restaurant. Astăzi te vom învăța cum să promovezi un restaurant în social media și nu ne referim doar la promovarea plătită, ci la crearea unei prezențe puternice pe rețelele de socializare.Informațiile de față au fost culese pe o perioadă relativ lungă de timp și au la bază bune practici ale marilor restaurante care și-au creat o prezență puternică în mediul online. Informația poate fi aplicată și pentru cafenele, pub-uri și alte tipuri de afaceri asemănătoare.Promovarea restaurantului în...
  1.   Sâmbătă, 18 Mai 2019
  2.   Marketing & Social Media
  3. 0 Comentarii
Dacă ai o afacere prezentă în mediul online, mai mult ca sigur ai auzit de Social Media Manager. Cine este acesta? Cu ce se ocupă el și de ce ar trebui ca orice afacere prezentă online să aibă așa ceva pentru a-și îmbunătăți campaniile de marketing?Un Social Media Manager (SMM) este o persoană din interiorul sau exteriorul unei afaceri care este înzestrată cu monitorizarea, filtrarea, analiza și ghidarea prezenței pe social media a unui brand, produs, persoană sau corporație. SMM sunt găsiți, de obicei, în departamentele de marketing și relații publice ale marilor organizații.Ce face un SMM?Un SMM construiește strategia pentru...
  1.   Miercuri, 15 Mai 2019
  2.   Marketing & Social Media
  3. 0 Comentarii
Am vorbit despre cea mai bună rețea pentru marketing în 2019, însă nu am zis prea multe despre cum o putem folosi. Astăzi îți prezentăm cum influențează hashtag-urile campaniile tale de marketing pe Instagram. Dacă vrei să vezi cum să pui pe picioare o astfel de campanie, te invit să citești și Cum începi o campanie de social media.Știai că postările pe Instagram cu cel puțin un hashtag au o rată de interacțiune cu 12,6% mai mare decât cele fără hashtag-uri?​Hashtag-urile sunt puternice și te pot ajuta să ajungi la publicul tău țintă, să atragi urmăritori din nișa ta, să crești...
  1.   Miercuri, 08 Mai 2019
  2.   Marketing & Social Media
  3. 0 Comentarii
Te-ai decis că brand-ul tău trebuie să interacționeze cu publicul său într-un mod autentic și pe termen lung. Ai ales social media pentru a atinge acest obiectiv. De aici începe greul. Pentru a face asta e nevoie să construiești o campanie de social media marketing foarte bine pusă la punct.Chiar dacă postezi lucruri interesante din compania ta în mod regulat și chiar dacă distribui conținutul tău pe canalele de social media, nu poți fi destul de sigur că asta îți va aduce succesul în ceea ce privește obiectivul tău.Construirea unei campanii eficiente de social media nu este cea mai ușoară sarcină,...
  1.   Marți, 07 Mai 2019
  2.   Marketing & Social Media
  3. 0 Comentarii
Vorbeam în articolul trecut despre cât de important este să ai un cont de Instagram și cât de important este să creezi o strategie de marketing acolo.Astăzi vorbim despre conținutul care obține cel mai mult engagement, story-urile. Știm toți ce sunt acestea și cum funcționează. Însă e destul de greu să ajungi să faci un story bun din toate punctele de vedere dacă nu ai minime cunoștințe de design grafic, Photoshop și puțină viziune.De asta, RoboMarketing îți prezintă o listă de 5 aplicații pe care le poți folosi în realizarea story-urilor. E mai ușor decât pare.1. Unfold, aplicația care te lasă...
Messenger Marketing deschide o linie directă, bidirecțională și instantanee de comunicare între afacerea ta și (potențialii) clienți. Și nu e de neglijat faptul că poți folosi acest canal de comunicare pentru:atragerea de lead-uri;retargetare;trimitere de actualizări;mesaje regulate;chestionare de feedback și de recrutare;urmărirea stadiului unor comenzi sau de îndeplinire a serviciului etc.Practic, Messeanger Marketing-ul permite tot ce îți permite o interacțiune 1 la 1 și oferă, în mod constant, rate mari de deschidere și clic. Iar prin asistenții automatizați de chat (chatbot) utilizați în Messenger Marketing poți replica cu ușurință o conversație reală (depinde însă foarte mult de complexitate și modul profesionist în care faci...
  1.   Duminică, 17 Martie 2019
  2.   Marketing & Social Media
  3. 0 Comentarii
Messenger Marketing-ul are reguli foarte clare, impuse atât de mediul de discuție (de obicei pe telefon, unde ecranul este mai mic decât desktop-ul laptop-ului sau monitorului) cât și regulile de marketing impuse de Facebook. Iar asta ne face să ne întoarcem la elementele de bază ale marketing-ului bun.Dacă doriești ca utilizatorii să interacționeze cu postările tale și apoi să le poți răspunde prin Messenger (prin chatbot) e nevoi să-ți dai seama de specificitatea mediul Messenger.Pe Facebook oamenii stau ca să se distreze. Pe Messenger vor să discute, să se distreze. Discuțiile sunt fragmentate în fraze scurte, folosind foarte mult prescurtările, emoji,...
  1.   Sâmbătă, 16 Martie 2019
  2.   Marketing & Social Media
  3. 0 Comentarii
Anul 2018 a fost numit "Apocalipsa Facebook" atunci când Mark Zuckerberg a făcut câteva declarații halucinante cu privire la partea de marketing desfășurată pe Facebook.Platforma destinată comunicării și relaționării virtuale a evoluat din 2004 până în prezent într-un mod accelerat ceea ce a făcut ca marketerii să se adapteze și să aducă noi inovații în materie de digittal marketing.Mai jos îți vom prezenta câteva trenduri pe care ar trebui să le îmbrățișezi în acest an dacă vrei ca strategia ta de Facebook Marketing să funcționeze.Clipurile video vor fi din ce în ce mai viralizate Există numeroase studii și statistici care susțin...
  1.   Sâmbătă, 12 Ianuarie 2019
  2.   Marketing & Social Media
  3. 0 Comentarii
Adrian Ulmeanu nu a scris aricole.
Unable to load tooltip content.

Pentru a va oferi cea mai buna experienta online acest site utilizeaza cookie-uri.

Prin utilizarea site-ului nostru, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.

Despre Cookie Sunt de acord