Blog

Atunci cand ne gandim la ideea de a ne promova afacerea, primele platforme care vin natural in minte sunt retelele de socializare precum Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, sau Google.Astfel, daca ne limitam la primul gand, putem sa pierdem cu usurinta din vedere o varianta care ne poate aduce aproape de un numar foarte mare de utilizatori si anume WhatsApp.Daca in articolul precedent ai aflat ce este si cum poti folosi cea mai populara aplicatie de mesagerie pentru afacerea ta, in acest articol iti prezentam 2 modalitati prin care te poti promova cu succes prin intermediul WhatsApp Business. Creeaza un catalog de produse...
  1.   Miercuri, 26 August 2020
  2.   Marketing & Social Media
  3. 0 Comentarii
Cele mai recente statistici spun ca aplicatia WhatsApp are 2 miliarde de utilizatori in toata lumea, comparativ cu Facebook Messenger, care are 1.3 miliarde de utilizatori.Ce inseamna asta? Ca sunt sanse foarte mari ca si clientii tai sa faca parte dintre cei 2 miliarde de utilizatori ai WhatsaApp. Inseamna totodata ca cea mai populara aplicatie de mesagerie a momentului poate fi o unealta foarte utila pentru afacerea ta. Cum a ajuns WhatsApp o aplicatie atat de populara? In 2009, doi fosti angajati ai Yahoo au creat o platforma de mesagerie pentru iPhone, care initial avea doar scopul de aduce notificari de...
  1.   Vineri, 21 August 2020
  2.   Marketing & Social Media
  3. 0 Comentarii
Specialistii recomanda folosirea chatbots pentru o comunicare mai buna si mai eficienta cu clientii si pentru ca reprezinta nu doar prezentul ci si viitorul in marketing.Intrebarea momentului nu este daca ar trebui sau nu sa ai si tu un chatbot pentru afacerea ta, ci cum poti avea un chatbot bun si eficient.Daca totusi te intrebi de ce ai alege sa folosesti un chatbot, iti oferim noi cateva motive, din experienta. Ce beneficii iti aduce un chatbot?  In zilele noastre putem spune ca avem doua monede de schimb cu putere mare de cumparare si cu influenta: banii si timpul.Ne dorim sa castigam...
  1.   Joi, 09 Iulie 2020
  2.   Marketing & Social Media
  3. 0 Comentarii
Te intrebi si tu ce este un chatbot si de unde a aparut acest trend? Poate te gandesti daca un chatbot ar fi potrivit si pentru afacerea ta. Desi pare a fi o noutate iar cuvantul chatbot a intrat in vocabularul nostru de curand, prima idee care a dus la aparitia chatbots a fost lansata in 1950. Evolutia lor a fost una destul de lenta la inceput, insa odata cu evolutia tehnologiei in general, au devenit tot mai prezenti in vietile noastre. Atat de prezenti incat se preconizeaza ca pana la finalul lui 2022, 80% dintre afacerile prezente online vor ajunge sa foloseasca...
  1.   Miercuri, 08 Iulie 2020
  2.   Marketing & Social Media
  3. 0 Comentarii
Ai simtit si tu o scadere a numarului de oameni care iti vad postarile pe Facebook si a celor care interactioneaza cu ele?Intr-o perioada in care majoritatea afacerilor s-au mutat online e de inteles ca reach-ul organic si chiar cel venit din reclame platite scade.Asta nu inseamna ca e momentul sa renunti la promovarea afacerii tale, in niciun caz. Inseamna doar ca e momentul sa iei in considerare si alte modalitati de a ajunge la clientii tai, fosti, actuali sau viitori. Ce solutii alternative ai la dispozitie? Clasicele variante de Boost Post sau Facebook Ads sunt intr-adevar la indemana. Totusi, de...
  1.   Sâmbătă, 04 Iulie 2020
  2.   Marketing & Social Media
  3. 0 Comentarii
Chatbot este un instrument de marketing online care se bazeaza pe interactiune unu la unu cu potentialii clienti, folosindu-se de inteligenta artificiala si personalizare.In scopul imbunatatirii campaniilor de marketing online, chatbot poate fi folosit in mai multe moduri si pentru diverse obiective:  1. Folosirea chatbot pentru call-centerPotentialii clienti au cele mai multe intrebari. Gandeste-te cum a fost momentul acela cand nu mai scapai de intrebarile sacaitoare ale unui potential client... Cat de frustrat si enervat te simteai? Ai fi vrut sa-i spui sa te lase in pace, dar nu ai putut!Aici intervine chatbot. Fiind un program automatizat de comunicare, chatbot poate raspunde...
  1.   Marți, 24 Martie 2020
  2.   Marketing & Social Media
  3. 0 Comentarii
Adrian Ulmeanu nu a scris aricole.
Unable to load tooltip content.