Postare fixata
Activitati recente
  • Când știi clar știi clar, nu-i așa?
    Unii oameni sunt antreprenori dintotdeauna. (Nu sunt unul dintre ei).
    Sunt expert în marketing şi comunicare de peste 12 ani și iubesc ceea ce fac. Am început să fac asta imediat ce am terminat Facultatea de Marketing din Bucureşti.
    Am fondat propria companie în anul 2015 ca să ajut companiile mici și medii din România să crească rapid prin găsirea celor mai eficiente canale de marketing şi comunicare prin care să ajungă la clienții lor.
    Când ai știut...
    Când știi clar știi clar, nu-i așa?
    Unii oameni sunt antreprenori dintotdeauna. (Nu sunt unul dintre ei).
    Sunt expert în marketing şi comunicare de peste 12 ani și iubesc ceea ce fac. Am început să fac asta imediat ce am terminat Facultatea de Marketing din Bucureşti.
    Am fondat propria companie în anul 2015 ca să ajut companiile mici și medii din România să crească rapid prin găsirea celor mai eficiente canale de marketing şi comunicare prin care să ajungă la clienții lor.
    Când ai știut că te afli pe drumul cel bun în cariera ta?
    Mai mult
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Repetă această propoziție: Nu eu sunt clientul afacerii mele.
    De ce e important să-ți știi avatarul de client?
    Poți scrie cel mai bun text de vânzare din lume, să ai cele mai convingătoare reclame iar produsul tău să fie top of the line. Pune-le în fața publicului greșit și te trezești că ești neprofitabil. Afacerile de succes înțeleg dorințele și nevoile clienților cărora li se adresează. Tot ce fac ele, de la conținut, campanii sau noi game de produse –încep și sfârșesc cu clientul ideal...
    Repetă această propoziție: Nu eu sunt clientul afacerii mele.
    De ce e important să-ți știi avatarul de client?
    Poți scrie cel mai bun text de vânzare din lume, să ai cele mai convingătoare reclame iar produsul tău să fie top of the line. Pune-le în fața publicului greșit și te trezești că ești neprofitabil. Afacerile de succes înțeleg dorințele și nevoile clienților cărora li se adresează. Tot ce fac ele, de la conținut, campanii sau noi game de produse –încep și sfârșesc cu clientul ideal în minte.
    Absolut orice proiect nou, orice brief primit de noi începe cu o analiză a publicului țintă. Acest pas este atât de important încât pur și simplu nu poate fi sărit. Dacă faci afaceri de ceva timp cu siguranță ai întâlnit tipul de client pe care nu vrei să îl ai. Cel care îți consumă prea multe resurse, timp și energie sau care este pur și simplu neprofitabil. Pentru a evita astfel de persoane este important să îți dai seama care este genul de client pe care vrei să îl ai.
    Avatarul de client este întruchiparea clientului tău ideal. Dacă ar fi să iei calitățile celor mai faini oameni cu care ai lucrat în trecut și să construiești un portret robot, cum ar fi persoana aceea?
    Vrei să înveți cum să îţi construieşti avatarul de client?
    Lasă-ne un comentariu la postare şi îţi vom trimite e-bookul GRATUIT " Cum să îţi construieşti Avatarul de Client".
    Mai mult
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Motive pentru coșuri abandonate
    Principalul motiv: costuri extra prea mari (costuri de transport sau alte taxe), arată cel mai recent studiu realizat de Baymard Institute, cu 50% de respondenți optând pentru acest motiv pentru renunțarea la cumpărături.
    Apoi, oamenii își abandonează coșurile de cumpărături din diverse cauze:
    - trebuie să își facă un cont pe site - 28%
    - procesul de checkout e prea lung și complicat - 21%
    - nu au văzut costul total din start - 18%
    - livrare lentă - 18%
    - nu...
    Motive pentru coșuri abandonate
    Principalul motiv: costuri extra prea mari (costuri de transport sau alte taxe), arată cel mai recent studiu realizat de Baymard Institute, cu 50% de respondenți optând pentru acest motiv pentru renunțarea la cumpărături.
    Apoi, oamenii își abandonează coșurile de cumpărături din diverse cauze:
    - trebuie să își facă un cont pe site - 28%
    - procesul de checkout e prea lung și complicat - 21%
    - nu au văzut costul total din start - 18%
    - livrare lentă - 18%
    - nu au încredere să-și lase datele cardului pe site - 17%
    - website-ul a avut erori/a căzut - 13%
    - politică de returnare proastă - 10%
    - nu au fost suficiente metode de plată - 6%
    - cardul a fost respins - 4%
    Mai mult
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Cristina Norocel a incarcat un videoclip nou in Resurse PR si Comunicare
    Primesc multe mesaje de la #antreprenori care doresc să îşi crească business-urile. Foarte des primesc întrebare: să-mi promovez business-ul sau mai bine pe mine ca persoană? Ce să aleg?
    Răspunsul meu: dacă doreşti să-ţi creşti business-ul mai repede şi eşti personajul principal al afacerii, atunci, cu siguranţă, mai bine te promovezi pe tine ca persoană.
    Sfaturi utile pentru un Brand Personal de Succes, episodul 4
    Primesc multe mesaje de la antreprenori care doresc să îşi crească business-urile. Foarte des primesc întrebare: să-mi promovez business-ul sau mai bine pe mine ca persoană? Ce să aleg?
    Răspunsul meu: dacă doreşti să-ţi creşti business-ul mai repede şi eşti personajul principal al afacerii, atunci, cu siguranţă, mai bine te promovezi pe tine ca persoană.
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Mihaela, produce diverse bijuterii, mi-a cerut niște sfaturi despre marketing. Având un buget limitat pentru #comunicare de marketing, ea trebuia să decidă: investește într-un site mai bun sau promovarea într-o revistă de specialitate online . Mi-a cerut sfatul în această dilemă.
    Problema este că întrebarea Mihaelei a fost una greșită.
    Ea a pus accent pe mediu, nu pe mesaj sau pe segmentele de piaţă. Uneori consultantul de #marketing are sarcina de a pune la îndoială întrebarea sau a...
    Mihaela, produce diverse bijuterii, mi-a cerut niște sfaturi despre marketing. Având un buget limitat pentru #comunicare de marketing, ea trebuia să decidă: investește într-un site mai bun sau promovarea într-o revistă de specialitate online . Mi-a cerut sfatul în această dilemă.
    Problema este că întrebarea Mihaelei a fost una greșită.
    Ea a pus accent pe mediu, nu pe mesaj sau pe segmentele de piaţă. Uneori consultantul de #marketing are sarcina de a pune la îndoială întrebarea sau a reformula problema. Asta am făcut și eu. Am întrebat-o pe Mihaela despre activitatea ei și despre tipurile de bijuterii pe care le-a creat. Am mai întrebat-o despre clienții existenți, prețuri, metodele de distribuție și alte aspecte ale bussinesului ei.
    Mihaela face bijuterii din argint fin, dar și bijuterii acrilice viu colorate. Mi-a spus că clientela ei se împarte în mare în două categorii: doamne înstărite de vârstă mijlocie și tinere adolescente. Evident, bijuteriile din argint fin erau cumpărate de doamnele înstărite de vârstă mijlocie, iar bijuteriile acrilice viu colorate le vindea adolescentelor.
    În multe privințe, ea avea două activități. Analizând activitatea din perspectiva ei, adică din interior, aceasta era una integrată. Ea avea un atelier, o denumire comercială și un cont bancar. Analizând însă din perspectiva clientelei, erau două activități diferite. Este o diferență esențială.
    Am lucrat cu Mihaela aplicând tehnica Cei trei M ai marketingului...MARKET, MESSAGE and MEDIUM. Examinând fiecare din cei trei M în ordinea corectă, ajungem să luăm decizii corecte privind comunicarea de marketing.
    Aplicând această metodologie putem fi siguri că avem o comunicare clară și precisă cu fiecare public-țintă, pentru fiecare produs sau serviciu.
    Tu ai utilizat vreodată această metodă? Ţi-a fost utilă?
    Mai mult
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Cristina Norocel a incarcat un videoclip nou in Resurse PR si Comunicare
    Stabilirea parteneriatelor cheie în Brandingul Personal ‏ — cu Adrian Ulmeanu
    Ghid de Brand Personal, episodul 6
    Stabilirea parteneriatelor cheie în Brandingul Personal
    P.S. Știai că acum poți să intri rapid în posesia Avatarului de Client (unelte de marketing super faine pentru business-ul tău)? Ia-l de aici GRATUIT: https://bit.ly/2Gd6g6B
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Cristina Norocel a incarcat un videoclip nou in Rezist sa fiu ANTREPRENOR?!
    Fiecare întreprinzător trebuie să pună în balanţă beneficiile, dezavantajele şi riscurile la care se supune şi să decidă şi singur daca va apela sau nu la un #consultant . Important e să fie în cunoştinţă de cauză. Un om informat ia cele mai bune decizii. ‏ — cu Maria Corina Stratulat
    Cum te ajută consultanţa experţilor în businessul tău?
    Fiecare întreprinzător trebuie să pună în balanţă beneficiile, dezavantajele şi riscurile la care se supune şi să decidă şi singur daca va apela sau nu la un consultant. Important e să fie în cunoştinţă de cauză. Un om informat ia cele mai bune decizii.
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Cristina Norocel a incarcat un videoclip nou in Resurse PR si Comunicare
    Facebook-ul - mediu ideal de #promovare online
    Orice antreprenor sau manager vede oportunitatea în folosirea Facebook-ului pentru a-şi consolida poziţionarea brand-ului şi pentru a spori vânzările. Chiar dacă este un mediu ideal de promovare online pentru aproape orice tip de afacere, Facebook-ul necesită know-how avansat, pentru că raportul bugete investite - rezultate să fie unul echitabil.
    Cu siguranţă că nimeni nu va avea succes imediat atunci când începe să se promoveze pe Facebook...
    Facebook-ul - mediu ideal de #promovare online
    Orice antreprenor sau manager vede oportunitatea în folosirea Facebook-ului pentru a-şi consolida poziţionarea brand-ului şi pentru a spori vânzările. Chiar dacă este un mediu ideal de promovare online pentru aproape orice tip de afacere, Facebook-ul necesită know-how avansat, pentru că raportul bugete investite - rezultate să fie unul echitabil.
    Cu siguranţă că nimeni nu va avea succes imediat atunci când începe să se promoveze pe Facebook şi, este clar că strategia şi mesajele transmise sunt două ingrediente fără de care nu-ţi poţi atinge obiectivele.
    Mai mult
    Strategii de promovare pe Facebook
    Facebook-ul - mediu ideal de promovare online
    Orice antreprenor sau manager vede oportunitatea în folosirea Facebook-ului pentru a-şi consolida poziţionarea brand-ului şi pentru a spori vânzările. Chiar dacă este un mediu ideal de promovare online pentru aproape orice tip de afacere, Facebook-ul necesită know-how avansat, pentru că raportul bugete investite - rezultate să fie unul echitabil.
    Cu siguranţă că nimeni nu va avea succes imediat atunci când începe să se promoveze pe Facebook...
    Facebook-ul - mediu ideal de promovare online
    Orice antreprenor sau manager vede oportunitatea în folosirea Facebook-ului pentru a-şi consolida poziţionarea brand-ului şi pentru a spori vânzările. Chiar dacă este un mediu ideal de promovare online pentru aproape orice tip de afacere, Facebook-ul necesită know-how avansat, pentru că raportul bugete investite - rezultate să fie unul echitabil.
    Cu siguranţă că nimeni nu va avea succes imediat atunci când începe să se promoveze pe Facebook şi, este clar că strategia şi mesajele transmise sunt două ingrediente fără de care nu-ţi poţi atinge obiectivele.
    Mai mult
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Cristina Norocel a incarcat un videoclip nou in Resurse PR si Comunicare
    Dacă nu ai norocul de a fi singurul jucător din industria ta va trebui să te diferențiezi de concurența ta prin propunerea ta de vânzare unică sau USP.
    Un USP puternic, care poate fi recunoscut instantaneu, poate creşte sau distruge businessurile care operează pe piețe competitive și industrii de marketing de nișă, așa că este esențial să utilizați USP-ul și să îl transformați în piatra de temelie a strategiei tale generale de marketing. Până când nu știi care este USP-ul tău și cum să-l...
    Dacă nu ai norocul de a fi singurul jucător din industria ta va trebui să te diferențiezi de concurența ta prin propunerea ta de vânzare unică sau USP.
    Un USP puternic, care poate fi recunoscut instantaneu, poate creşte sau distruge businessurile care operează pe piețe competitive și industrii de marketing de nișă, așa că este esențial să utilizați USP-ul și să îl transformați în piatra de temelie a strategiei tale generale de marketing. Până când nu știi care este USP-ul tău și cum să-l valorifici, afacerea ta va fi doar o altă voce care va fi ascultată.
    Ce este o propunere de vânzare unică?
    Mai simplu spus, propunerea ta unică de vânzare este ceea ce face ca afacerea ta să fie diferită de toată lumea de pe piața în care activezi.
    Mai mult
    Propoziţia unică de vânzare
    Dacă nu ai norocul de a fi singurul jucător din industria ta va trebui să te diferențiezi de concurența ta prin propunerea ta de vânzare unică sau USP.
    Un USP puternic, care poate fi recunoscut instantaneu, poate creşte sau distruge businessurile care operează pe piețe competitive și industrii de marketing de nișă, așa că este esențial să utilizați USP-ul și să îl transformați în piatra de temelie a strategiei tale generale de marketing. Până când nu știi care este USP-ul tău și cum să-l...
    Dacă nu ai norocul de a fi singurul jucător din industria ta va trebui să te diferențiezi de concurența ta prin propunerea ta de vânzare unică sau USP.
    Un USP puternic, care poate fi recunoscut instantaneu, poate creşte sau distruge businessurile care operează pe piețe competitive și industrii de marketing de nișă, așa că este esențial să utilizați USP-ul și să îl transformați în piatra de temelie a strategiei tale generale de marketing. Până când nu știi care este USP-ul tău și cum să-l valorifici, afacerea ta va fi doar o altă voce care va fi ascultată.
    Ce este o propunere de vânzare unică?
    Mai simplu spus, propunerea ta unică de vânzare este ceea ce face ca afacerea ta să fie diferită de toată lumea de pe piața în care activezi.
    Mai mult
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Cristina Norocel a incarcat un videoclip nou in Resurse PR si Comunicare
    Cei 3C în Brandingul Personal
    1. CLARITATE
    Brandul tău personal ar trebui să trimită un mesaj clar despre ceea ce reprezenți. Alocă ceva timp pentru a-ţi defini pasiunile, valorile, convingerile, motivatorii, unicitatea ta în domeniul tău de expertiză și multe altele. Acestea sunt lucrurile care alcătuiesc marca personală, esența unică a mărcii, care te face să fii tu. Știu că poate fi înfricoșător să-ți pui adevăratul sine acolo și să fii fără scuze cine ești. Dar tu ești singurul lucru pe...
    Cei 3C în Brandingul Personal
    1. CLARITATE
    Brandul tău personal ar trebui să trimită un mesaj clar despre ceea ce reprezenți. Alocă ceva timp pentru a-ţi defini pasiunile, valorile, convingerile, motivatorii, unicitatea ta în domeniul tău de expertiză și multe altele. Acestea sunt lucrurile care alcătuiesc marca personală, esența unică a mărcii, care te face să fii tu. Știu că poate fi înfricoșător să-ți pui adevăratul sine acolo și să fii fără scuze cine ești. Dar tu ești singurul lucru pe care nu îl au concurenții tăi!
    2. CONSISTENŢA
    Oriunde publicul tău interacționează cu brandul tau- atât offline, cât și online - este o oportunitate pentru tine de a influența modul în care simt despre brandul tău. Construieşte o prezență și un mesaj consecvent, astfel încât să creezi încredere în brandul tău . Coerența înseamnă utilizarea detaliilor bio consistente, inclusiv informații de contact consistente și partajarea de mesaje consistente pe toate platformele în care te promovezi. Fii cine ești online și offline.
    3. CONSECVENŢA
    Lucrează la brandul tău personal zi de zi.
    Mai mult
    Sfaturi utile pentru un Brand Personal de Succes, episodul 3
    Cei 3C în Brandingul Personal
    1. CLARITATE
    Brandul tău personal ar trebui să trimită un mesaj clar despre ceea ce reprezenți. Alocă ceva timp pentru a-ţi defini pasiunile, valorile, convingerile, motivatorii, unicitatea ta în domeniul tău de expertiză și multe altele. Acestea sunt lucrurile care alcătuiesc marca personală, esența unică a mărcii, care te face să fii tu. Știu că poate fi înfricoșător să-ți pui adevăratul sine acolo și să fii fără scuze cine ești. Dar tu ești singurul lucru...
    Cei 3C în Brandingul Personal
    1. CLARITATE
    Brandul tău personal ar trebui să trimită un mesaj clar despre ceea ce reprezenți. Alocă ceva timp pentru a-ţi defini pasiunile, valorile, convingerile, motivatorii, unicitatea ta în domeniul tău de expertiză și multe altele. Acestea sunt lucrurile care alcătuiesc marca personală, esența unică a mărcii, care te face să fii tu. Știu că poate fi înfricoșător să-ți pui adevăratul sine acolo și să fii fără scuze cine ești. Dar tu ești singurul lucru pe care nu îl au concurenții tăi!
    2. CONSISTENŢA
    Oriunde publicul tău interacționează cu brandul tau- atât offline, cât și online - este o oportunitate pentru tine de a influența modul în care simt despre brandul tău. Construieşte o prezență și un mesaj consecvent, astfel încât să creezi încredere în brandul tău . Coerența înseamnă utilizarea detaliilor bio consistente, inclusiv informații de contact consistente și partajarea de mesaje consistente pe toate platformele în care te promovezi. Fii cine ești online și offline.
    3. CONSECVENŢA
    Lucrează la brandul tău personal zi de zi.
    Mai mult
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Postarea este in asteptarea moderarii
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
Nu exista activitati
Unable to load tooltip content.