Ajuta-ti afacerea! Promoveaza-te GRATUIT - MORE Connected
Daca mediul online iti ajuta afacerea in aceste momente dificile, iti oferim acces GRATUIT la toate uneltele de promovare disponibile in portalul nostru pentru o perioada de 6 luni, fara obligatii. >>Afla mai multe!

Platforma Q & A

Ai nevoie de raspunsuri la intrebarile tale? Incurajam oamenii sa impartaseasca si sa creasca cunostintele celoralalti. In aceasta sectiune oricine poate sa scrie o intrebare despre orice subiect, sa citeasca raspunsuri de calitate, personalizate si relevante si sa-si impartaseasca propriile pareri cu ceilalti.
  1. Cristina Norocel
  2. Marketing & Social Media
  3. Miercuri, 17 Iunie 2020
  4.  Aboneaza-te prin email
Prioritizează.
- Cost - Cât de mult preconizezi că va trebui să investești în fiecare canal de promovare?
- Targetare - cât de ușor crezi că poți ajunge la publicul țintă?
- Timp de implementare - Cât timp durează să testezi un anumit canal de marketing?
- Timp de măsurare a rezultatelor - în cât timp îți poți da seama dacă un canal de marketing funcționează sau nu?
- Potențialul ideii - dacă are succes, care este impactul ideii asupra afacerii. E o idee care ne poate aduce 1000 sau 10 clienți?
- Încrederea noastră în idee - care sunt șansele ca această idee chiar să funcționeze?
Fiecărui factor i se atribuie câte o notă, de la 1 la 10 - 1 fiind scorul cel mai puțin favorabil, iar 10 fiind scorul cel mai favorabil.
Evalueaza aceasta postare:
Comentarii
Nu au fost adaugate comentarii.


Nu exista raspunsuri pentru acesta intrebare.
Fii unul dintre primii care au raspuns la aceasta!